Search found 65 matches

by CashvilleL0C
November 3rd, 2004, 11:45 pm
Forum: Film, TV, Footage, Documentaries & Video Games
Topic: LATIN KINGS BLACK AND GOLD VIDEO
Replies: 159
Views: 24909

Re: LATIN KINGS BLACK AND GOLD VIDEO

Its some Sur13, it was a 'Brown Pride' gang that aligned with Blood and Vice Lord but their little homies are getting smashed all over TN by Crip, GD, and Sur. I heard a few 18th St. are trying to set up shop down here but its just word of mouth. Hispanics really got no control, it was just Folk in ...
by CashvilleL0C
November 2nd, 2004, 12:19 pm
Forum: Film, TV, Footage, Documentaries & Video Games
Topic: LATIN KINGS BLACK AND GOLD VIDEO
Replies: 159
Views: 24909

Re: LATIN KINGS BLACK AND GOLD VIDEO

I don't know shyt about NY or the Chi so I aint got nothin to say about all that, but I know a LK that came from Bronx last year (He claimed) called Skinny. He tried to be cool with some Hoovers and he even jumped in a Hoover 107 and APG gang fight but then the Hoovers started gettin ratted on and n...
by CashvilleL0C
November 2nd, 2004, 11:47 am
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: Whats the style in your city?
Replies: 43
Views: 6571

Re: Whats the style in your city?

Its pretty simple, tall tees of whatever your color is. Rollins stay with either Navy, Royal, or Sky true- blue blac or white pants (Diccies or Jeans) with matchin blue shoestrings bangin out the left poccet. Bs stay exactly opposite but they mix it up a lot more with blac, white, green, grey, + nue...
by CashvilleL0C
October 11th, 2004, 4:27 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: WHAT HAPPEN 2 THE BLOOD DISSES?
Replies: 35
Views: 26355

Re: WHAT HAPPEN 2 THE BLOOD DISSES?

LoL if tampon is a Blood diss in the South then it must be a different South than here cuzz I never heard that. I aint heard maxi-pads neither... The only thing we use a lot that I don't here too much from L.A. homies is 'flood', but yeah...
by CashvilleL0C
October 6th, 2004, 6:16 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: A non gang member wearing gang colors?
Replies: 24
Views: 3445

Re: Will I be OK?

Man what a busta (Drastik) , if you gonna false-claim dumba$$ you can at least look up some info, shyt cuzz. LoL if I was tryin' to lie bout some dumb shyt I would tell him Crenshaw High School, Mighty Cougarz muthafucca. LoL it ain't even like that, I'll claim my city and my set with no shame. You ...
by CashvilleL0C
September 28th, 2004, 1:52 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: WHAT HAPPEN 2 THE BLOOD DISSES?
Replies: 35
Views: 26355

Re: WHAT HAPPEN 2 THE BLOOD DISSES?

Thats true though, you can usually tell by conversation who is a.... yeah....
by CashvilleL0C
September 27th, 2004, 9:29 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: WHAT HAPPEN 2 THE BLOOD DISSES?
Replies: 35
Views: 26355

Re: WHAT HAPPEN 2 THE BLOOD DISSES?

Rip aint no diss either, Nationwide Rip Rydaz- what ya'll talkin 'cout.
by CashvilleL0C
September 27th, 2004, 9:24 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: Gangster/cockatoo whistle exists in other Cities besides LA
Replies: 4
Views: 1739

Re: gangster/cockatoo whistle

The only time we whistle it means dip, or seperate. Usually in school when 'Campus Security' try to take pictures of a group of us or if we're planning on bangin' and its called off cuzz cops in the area or sum shyt, know what I mean? Its no special whistle, just a warning. May be different in L.A. ...
by CashvilleL0C
September 26th, 2004, 7:15 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: Timberlands
Replies: 13
Views: 2428

Re: Timberlands

Hell naw.... I picc Forces over Timz anywayz. I won't buy em for $80, I wouldn't consider having them if they were 300
by CashvilleL0C
September 21st, 2004, 8:26 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: Wearing White Tees, a Los Angeles style
Replies: 133
Views: 21553

Re: White Tees

He's laughin his F A O. The sad thing about it? .... Wasnt I jokin' on him?
by CashvilleL0C
September 21st, 2004, 8:22 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Bloods and Crips wearin any color now?
Replies: 102
Views: 14682

Re: Bloods and Crips wearin any color now?

Shyt Im just tryin to keep the peace, I was talkin to cashville when I said Cuzz and you're right by saying its just a way of talkin but Cuzz and Dawg ain't no diss like dead and flue... I was talkin to the Loc to, aint no need to diss someone just to get your point out- save that for the streets...
by CashvilleL0C
September 20th, 2004, 8:59 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Bloods and Crips wearin any color now?
Replies: 102
Views: 14682

Re: Bloods and Crips wearin any color now?

C'mon ya'll chill on that dead/flue trip, it dont gotta be like that. What set that is cashville? W/S RSC right here cuzz, Six Os in the Six One Five. Holla at me....
by CashvilleL0C
September 20th, 2004, 8:53 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: Wearing White Tees, a Los Angeles style
Replies: 133
Views: 21553

Re: White Tees

LoL, hell yeah. Thats why my new *stainless* white tees I can wear but after 2 or 3 times wearing them they just have to make as undershirts. It just dont work out how its supposed to...60'S!
by CashvilleL0C
September 20th, 2004, 2:10 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: Wearing White Tees, a Los Angeles style
Replies: 133
Views: 21553

Re: White Tees

I thought white tees were the new Trojan condom style.... damn.... it's a T-shirt???
by CashvilleL0C
September 20th, 2004, 1:57 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Do You Feel Sorry For People Chased/Beat down By The Police?
Replies: 25
Views: 2391

Re: Do You Feel Sorry For People Chased/Beat down By The Pol

Like I said, there are many situations and there are sides to every story. I respect your points but either way you are COMPLETELY close-minded to act like cops are always 'just doing there job' and everything they do is justified. I mean come on, you seen the little movies on BET and the stories an...
by CashvilleL0C
September 20th, 2004, 1:55 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Do You Feel Sorry For People Chased/Beat down By The Police?
Replies: 25
Views: 2391

Re: Do You Feel Sorry For People Chased/Beat down By The Pol

Like I said, there are many situations and there are sides to every story. I respect your points but either way you are COMPLETELY close-minded to act like cops are always 'just doing there job' and everything they do is justified. I mean come on, you seen the little movies on BET and the stories an...
by CashvilleL0C
September 19th, 2004, 9:18 pm
Forum: Music and News
Topic: RAPPERS WHO BANG?
Replies: 97
Views: 15592

Re: RAPPERS WHO BANG?

Does anybody know anything about JQwon? I think he bangs somethin...
by CashvilleL0C
September 19th, 2004, 9:10 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Do You Feel Sorry For People Chased/Beat down By The Police?
Replies: 25
Views: 2391

Re: Do You Feel Sorry For People Chased/Beat down By The Pol

You gotta think though... It all depends on who is guilty. Just last Sunday night around 8:00 a long-time friend of my aunt visited my aunt at her apartment in Antioch. He said he had been having some family problems and he needed a place to stay for a couple of night so she let him sleep in her son...
by CashvilleL0C
September 19th, 2004, 8:57 pm
Forum: Music and News
Topic: Video of G-Unit being booed off stage
Replies: 24
Views: 4398

Re: Video of G-Unit being booed off stage

Its much love for Bucc out here... I neva knew him personally but its the whole '6 degrees of seperation' shyt, know what I mean? I heard he is the same, and I definately respect the pride he has in his hometown. Down here we're just happy to have one of our own doin' the thing so big... he stays ta...
by CashvilleL0C
September 19th, 2004, 8:43 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: F.U.B.U. meaning - clothing company
Replies: 60
Views: 13085

Re: fubu

I never wore the shyt but I got 2 admit my boy had a clean fubu fit. It was navy and grey and had the hat, button up shirt, pants, and undershirt. Everything had the little 'fb' on it. It was straight... but yeah, the clothes generally succ. I think that Fat Albert stuff is gay as hell but I do like...
by CashvilleL0C
September 16th, 2004, 5:46 pm
Forum: Music and News
Topic: Video of G-Unit being booed off stage
Replies: 24
Views: 4398

Re: Video of G-Unit being booed off stage

He's a crybaby...He was boo'in too, not takin up for Fifty but why would you run to the POs with sum gay shyt like that. Its not like he got hit with a steel chair like the fat white trash at that baseball game
by CashvilleL0C
September 16th, 2004, 5:40 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: F.U.B.U. meaning - clothing company
Replies: 60
Views: 13085

Re: fubu

My fault cuzz, lol guess I was netbangin. You might not have braces after all... Naw Im playin tho... My apologies I C wut U mean... It was still funny tho...
by CashvilleL0C
September 16th, 2004, 5:17 pm
Forum: Music and News
Topic: i saw him
Replies: 37
Views: 6278

Re: i saw him

He clueless as a teenage blonde
by CashvilleL0C
September 16th, 2004, 5:15 pm
Forum: Music and News
Topic: PLEASE READ!!!!!!!
Replies: 11
Views: 1927

Re: PLEASE READ!!!!!!!

Pac lives on in all our hearts cuzz, Crip or Blood- Folk or People, it don't matter, Pac is the God of the 'thug life'
by CashvilleL0C
September 16th, 2004, 5:11 pm
Forum: Music and News
Topic: He's comin back this year?
Replies: 15
Views: 3026

Re: He's comin back this year?

I believed Pac was alive for all those years but I guess reality is settin' in.. he was supposed to be back a year and 3 days ago. It dont matter, he's still a damn soulja...
by CashvilleL0C
September 16th, 2004, 4:46 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: F.U.B.U. meaning - clothing company
Replies: 60
Views: 13085

Re: fubu

Look at this kid tryna net bang when I said "No diss intended". Its one of them white kids that got red rubber bands in his braces and decided he's Blood. Chill cuzz, I was makin a statement...
by CashvilleL0C
September 15th, 2004, 3:05 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: F.U.B.U. meaning - clothing company
Replies: 60
Views: 13085

Re: fubu

I thought the fb they use on a shytload of they clothes was said to mean "Fucc Blood" (No diss intended, juss what I heard), shit I dunno. I don't rocc it tho'. But yeah, the real meaning is For Us By Us.
by CashvilleL0C
September 14th, 2004, 8:01 pm
Forum: Music and News
Topic: Video of G-Unit being booed off stage
Replies: 24
Views: 4398

Re: Video of G-Unit being booed off stage

I feel ya on that one... When Fifty first got that fame you could tell by the look in his eyes that mofo was happy as hell and you could tell he was grateful, now he's just another used-to-be or (wanna-be) on TRL hugging screamin teenage girls... Money changes people. You wanna see if I dude is trea...
by CashvilleL0C
September 14th, 2004, 7:52 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: ONLY BLOODS HAVE REAL SPINNERS ON THEIR CAR
Replies: 19
Views: 4077

Re: ONLY BLOODS HAVE REAL SPINNERS ON THEIR CAR

I think dude is talkin bout those little 12' spinnin hubcaps...
by CashvilleL0C
September 14th, 2004, 7:16 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: ONLY BLOODS HAVE REAL SPINNERS ON THEIR CAR
Replies: 19
Views: 4077

Re: ONLY BLOODS HAVE REAL SPINNERS ON THEIR CAR

Man from what I know when a homie is well off enough to rocc the spinnaz he probably don't care bout no 'rule' like that. But yeah, that's stupid as hell....
by CashvilleL0C
September 14th, 2004, 7:12 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: Gun availability in the US
Replies: 137
Views: 19142

Re: Guns

Aight cuzz just get out. With that ban lifted on the auto's weapons are fixin' to be all over the damn place... Watch, you'll see a huge increase in AKs and shit L.A. pretty damn soon, they'll hit over here in a couple of months. It would never take me more than 24 hours to get a strap... Im a minor...
by CashvilleL0C
September 14th, 2004, 7:08 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Bloods and Crips wearin any color now?
Replies: 102
Views: 14682

Re: Bloods and Crips wearin any color now?

LoL cuzz, you neva know. I couldn't take a male clicc serious sportin pink but that's just me... I heard some VLs are starting to rocc pink a lot in the Chi...

Go to advanced search