Search found 5110 matches

by perongregory
March 25th, 2011, 5:33 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Blood from Los Angeles (Jungles) complains about Mexicans
Replies: 368
Views: 62901

Re: Blood from Los Angeles (Jungles) complains about Mexican

How do you even know if homie is mexican? So bowing down to the brotha is accepting mayugas lies. I don't understand why you fool always tryna compete with us, why yall always bowing down to the whites that's what yall should be asking yourselves?
by perongregory
March 20th, 2011, 2:28 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Black-Asian Intermarriage
Replies: 23
Views: 5262

Re: Black-Asian Intermarriage

That's cool and all yall still the offspring of a whole bunch of miscegnation. Yall are not a race and Chicanos aren't the only latinos. So how are you the prettiest race when yall are a million fucking races? When I see a latino I might see a pretty person, but I always ee a mixed up person trying ...
by perongregory
March 19th, 2011, 7:27 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Black-Asian Intermarriage
Replies: 23
Views: 5262

Re: Black-Asian Intermarriage

Lol latino aint a race its a monglerized (sp group of folk made from Europeans, Africans, ssome Asians and Indians gettin they fuck on. Of course everyone would wanna fuck latins are everybody.
by perongregory
March 16th, 2011, 4:45 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Genetic Racial Make Up Of Latin America
Replies: 50
Views: 11981

Re: Genetic Racial Make Up Of Latin America

not all of them of course but check out a few pics.
by perongregory
March 16th, 2011, 4:42 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Genetic Racial Make Up Of Latin America
Replies: 50
Views: 11981

Re: Genetic Racial Make Up Of Latin America

san bushmen have chinky eyes, there are africans with exetremely chinky eyes.
by perongregory
March 16th, 2011, 4:35 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: The origins of Black/Latino Gang Warfare In LA
Replies: 114
Views: 17540

Re: The origins of Black/Latino Gang Warfare In LA

why didn't I get it... you're that racist fool vicosal, from long beach, biggin up longos, talkin the same shit about blacks and other jackin mexican stilo, etc.
by perongregory
March 15th, 2011, 4:29 am
Forum: Religious Thought
Topic: How to lose friends and make enemies
Replies: 85
Views: 35891

Re: How to lose friends and make enemies

Are we sure light skin vs. Dark skin has always been an issue?
by perongregory
March 6th, 2011, 3:28 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Blood from Los Angeles (Jungles) complains about Mexicans
Replies: 368
Views: 62901

Re: Blood from Los Angeles (Jungles) complains about Mexican

ftp handeled TF. And longos aint one gang, its a huge hood with a west -WSL, a east -ESL and a northside -NSL, that have beefed with each other. You still got that Bias...What about ECC vs. Florence? If you wanna give TF prop then you have to give EC props because even though the flowers moved two o...
by perongregory
March 5th, 2011, 4:35 pm
Forum: Religious Thought
Topic: How to lose friends and make enemies
Replies: 85
Views: 35891

Re: How to lose friends and make enemies

Nah, sorry I wrote that awkwardly...I was saying I went to both the Ivory Coast and Morrocco. But I saw the black Morroccans in Morrocco in the smaller towns.
by perongregory
March 5th, 2011, 12:38 pm
Forum: Religious Thought
Topic: How to lose friends and make enemies
Replies: 85
Views: 35891

Re: How to lose friends and make enemies

Interesting, I need to get back on my Africa game. I was also in Cote D'voire. I saw like 3 black Morroccans, but in the small towns/villages.
by perongregory
March 5th, 2011, 1:24 am
Forum: Religious Thought
Topic: How to lose friends and make enemies
Replies: 85
Views: 35891

Re: How to lose friends and make enemies

Morrocco (sp?), this was about 15 yrs ago. But I heard about that shit the Libyans are doing. Really, I wish the Arabs and the Europeans would pay reparations to Africa, stop interfering, and get the fuck out.
by perongregory
March 4th, 2011, 8:59 pm
Forum: Religious Thought
Topic: How to lose friends and make enemies
Replies: 85
Views: 35891

Re: How to lose friends and make enemies

Lol you know it, the only place my black ass was welcomed freely without hassle was in the motherland by both the arabs and so-called sub-saharan africans.
by perongregory
February 28th, 2011, 7:42 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: The origins of Black/Latino Gang Warfare In LA
Replies: 114
Views: 17540

Re: The origins of Black/Latino Gang Warfare In LA

A fiend like whoever servin them cavi.
by perongregory
February 26th, 2011, 8:10 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: The origins of Black/Latino Gang Warfare In LA
Replies: 114
Views: 17540

Re: The origins of Black/Latino Gang Warfare In LA

That's BS because if its true, it means one of thee things, So-called ol' school Chicano gangs are really paisas, Mexican gangs in general and in particular south central are pussy and waited til the 90's to do BS, why are the places where most of thi shit happens there' a very small black presence,...
by perongregory
February 4th, 2011, 2:53 pm
Forum: Music and News
Topic: Youtube of Chino Grande dissin snoop the R20's and MC Eiht
Replies: 403
Views: 61198

Re: Youtube of Chino Grande dissin snoop the R20's and MC Ei

I know bout the eazy and snoop shit, goldie shouldn't have said shit but his sister did get smoked outside his studio by a longo, and eazy had mexican patna down with the crew the dude on dopeman, plus he put on brownside. The scarface shit is wack I didn't know that but that's texas politics we tal...
by perongregory
February 3rd, 2011, 8:05 pm
Forum: Music and News
Topic: Youtube of Chino Grande dissin snoop the R20's and MC Eiht
Replies: 403
Views: 61198

Re: Youtube of Chino Grande dissin snoop the R20's and MC Ei

They do have beef, the point I'm makin is black rappers usually don't cross that line, and sur chicano rappers tryna act big and tuff stay talkin race shit. I mean you mexican so your givin them a pass, but it aint the same on the black side of LA rap instead black rappers biggin up their ese or pai...
by perongregory
February 1st, 2011, 5:29 pm
Forum: Music and News
Topic: Youtube of Chino Grande dissin snoop the R20's and MC Eiht
Replies: 403
Views: 61198

Re: Youtube of Chino Grande dissin snoop the R20's and MC Ei

I don't think so, I listen to chicano rap every so often, and I hear some fools like Conejo diss other chicanos by saying they sound like mayates, say shit like we bury 30ks on Denker, there's a racer war on the streets we against blood and crips, I've heard the nigger and especially mayate mayatero...
by perongregory
February 1st, 2011, 12:27 pm
Forum: Music and News
Topic: Youtube of Chino Grande dissin snoop the R20's and MC Eiht
Replies: 403
Views: 61198

Re: Youtube of Chino Grande dissin snoop the R20's and MC Ei

And Mexican rappers drop straightforward disses to blacks its just that the vast majority of blacks don't listen to mexican rap, especially sureno rap.
by perongregory
January 31st, 2011, 12:20 am
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Proud To Be White (And it's long over-due.)
Replies: 173
Views: 68473

Re: Proud To Be White (And it's long over-due.)

Due to human BS, and the powers of this country constantly stepping on Black Americans, a great portion of blacks have gone the way of the NA and are lost to a point where they perpetuate the beliefs and habits that destroy them...but hey that's the world. The white man won, he does what he wants, l...
by perongregory
November 16th, 2010, 9:32 am
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Chicanos Tattoos on Blacks.
Replies: 543
Views: 125621

Re: Chicanos Tattoos on Blacks.

^^^Yep, that's how they wanna do us too use us up for what they want and let us rot away in their ghettos. Fuck that, that's why I don't ever listen to folks sayin blacks bitch too much...you gotta stay on their heads or will end up the noble negro who toiled in this country only to be forgotten and...
by perongregory
November 15th, 2010, 2:02 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Chicanos Tattoos on Blacks.
Replies: 543
Views: 125621

Re: Chicanos Tattoos on Blacks.

There's natives in sur and norte hoods.
by perongregory
November 5th, 2010, 8:42 am
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Chicanos Tattoos on Blacks.
Replies: 543
Views: 125621

Re: Chicanos Tattoos on Blacks.

I can dig that, I think blacks have a me over everybody feel more so than others you even see it in how we b ang, are unity and collective progress played out.
by perongregory
November 3rd, 2010, 6:32 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Chicanos Tattoos on Blacks.
Replies: 543
Views: 125621

Re: Chicanos Tattoos on Blacks.

Racism and race is built into mexican culture so you can miss me with that shit. I'ma break it down in full when I have the time. Blacks aint trippin off no Mexicans we deal with every latino there is so why would a nation of blacks hate on some people who's culture is only in the Southwest? We up a...
by perongregory
November 3rd, 2010, 11:55 am
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Chicanos Tattoos on Blacks.
Replies: 543
Views: 125621

Re: Chicanos Tattoos on Blacks.

I'm sorry, but blacks are not jealous in fact it seems Mexicans are jealous as we always see them saying some Mexican shit, jumpin us when they outnumber us, pullin weapons, and just doing scary hater shit. Blacks do ignornat shit like sock out paisas for some untaxed money, but that aint no jealous...
by perongregory
October 29th, 2010, 8:13 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Chicanos Tattoos on Blacks.
Replies: 543
Views: 125621

Re: Chicanos Tattoos on Blacks.

Yeah, that's how I feel about hip hop grafitti, zoot suits, khaki suits, all blue, or all red, rap, braids, grills etc. You find mexicans wearing claiming. You tell me which black is jealous of mexican tattos or said they started that style of tattooing...list them and don't beat around the bush, oh...
by perongregory
October 29th, 2010, 5:13 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Chicanos Tattoos on Blacks.
Replies: 543
Views: 125621

Re: Chicanos Tattoos on Blacks.

The funny thing is your blaming blacks but blacks outside of So.Cal first attributed the heavy inked up tattoo look to whites, hence the many phrases to it being rockstar. So are the brothers knowingly biting Chicanos as you say or appropriating a look they associate with whites.
by perongregory
October 29th, 2010, 3:13 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Chicanos Tattoos on Blacks.
Replies: 543
Views: 125621

Re: Chicanos Tattoos on Blacks.

Anyone wiopia and a good grasp of history would know this, tell me 1904 how you know more about WestLos then a dude who grew up here?
by perongregory
October 23rd, 2010, 4:27 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Chicanos Tattoos on Blacks.
Replies: 543
Views: 125621

Re: Chicanos Tattoos on Blacks.

My main thing is you are unfairly blaming us using analogies the don't match. Blacks don't own Tv shows that popularize chicano style tattoos, or own majority of shops who do the tattoing, they aren't pimping chicano artists, etc. like whites in the power have done with everything ours even rap. Plu...
by perongregory
October 20th, 2010, 7:18 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Chicanos Tattoos on Blacks.
Replies: 543
Views: 125621

Re: Chicanos Tattoos on Blacks.

Does every Mexican get to bite the starts if their gangsterism from ethnic whites, blacks etc. And lie about history because they stay with one damn trend forever while everyone moves forward? We put hydo on lolos we got fades even you said mexican taggers took that from blacks, stop lying and going...
by perongregory
October 20th, 2010, 2:34 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Chicanos Tattoos on Blacks.
Replies: 543
Views: 125621

Re: Chicanos Tattoos on Blacks.

Mayuga knows this I stated it pgs. Back and he said I was lying.

Go to advanced search