Search found 1368 matches

by BG MLOCO
February 7th, 2007, 7:07 pm
Forum: Film, TV, Footage, Documentaries & Video Games
Topic: Bastards of the Party: The De-Evolution of Bangin
Replies: 229
Views: 61459

I REALLLY ENJOYED THAT DOCUMENTARY IT WAS DEEPER THAN THE HOOD, BLOODS,CRIPS, IT WAS HISTORY IN A SENSE AND A WAKE UP CALL ON THE HOW THE GOVERNMENT USES ITS POWER TO KEEP BLACK PEOPLE DOWN, ALL PEOPLE SHOULD WATCH THIS, ITS NOT JUST A REGULAR DOCUMENTRAY ITS LIKE A HISTORY CLASS WE ALL SHOULD HAVE ...
by BG MLOCO
February 3rd, 2007, 9:57 am
Forum: Music and News
Topic: Young Jeezy throwin up Crip
Replies: 3
Views: 782

YOUNGWUN HE IS CRIP MOST OF BMF IS FROM ATL, I THINK 20'S AND LA EAST COAST 190 DEL AMO.
by BG MLOCO
January 30th, 2007, 11:49 am
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: real new york sh*t !!!
Replies: 47
Views: 11536

^^ LOL AT YOUNGWON GOOD ONE HOMIE, ON THE REAL THOUGH WHAT ABOUT GETTING FLY FOR EASTER, REEBOK PUMPS, BRAND NEW BO JACCSON TRAINERS, A FRESH SMOOVER FAD LOW TOP with A PART IN THE MIDDLE IR AND THE SIDE OR YOUR HEAD, MEMBER back IN THE DAYS WEARING A BLACC DU RAG WITH EVERY OUTFIT BEFORE THEY CAME ...
by BG MLOCO
January 29th, 2007, 8:38 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: real new york sh*t !!!
Replies: 47
Views: 11536

WHAT ABOUT OLD SCHOOL IRON ON REPLICA JERSEYS with THE SNAP back HAT TO MATCH with SUM STONE WASHED GUESS JEANS, AND I PAIR OF BO JACCSON'S.
by BG MLOCO
January 28th, 2007, 8:08 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: NYC- bx/Bronx
Replies: 140
Views: 14525

I KNOW FOR SURE THE 30'S AND SANTANNA'S PUT IT DOWN BUT I GOT A FEMALE ON WALLCE AND ALLERTON I SEE THE TAGS WHEN I GET OFF THE 2 TRAIN BUT NO REAL BANGERS, MOSTLY MEXICANS, IM ALL OVER BK, AND MANHATTAN AND QNZ NOT TO FAMILIAR with THE BX.
by BG MLOCO
January 28th, 2007, 8:04 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: Non UBN Sets, in little rock arkansas, highland court
Replies: 38
Views: 6312

FIRST AND FOREMOST FUCC STARS, NO DISS TO PEOPLE AND FOLK NATION, BUT IF BLOOD OR CRIP STARS SHOULDNT MEAN SHIT TO U AND AS FAR AS BRANCHING OFF SOME SETS ACTUALLY DID, SOME DIDNT SOMETIMES YOU CAN TELL IF A SET HAS ANY CALI ROOTS, BY ITS MEMBERS, AND HOW ACTIVE THE SET IS AND WHAT THEY CLAIM, IF A ...
by BG MLOCO
January 27th, 2007, 7:24 pm
Forum: Film, TV, Footage, Documentaries & Video Games
Topic: New York City gangs
Replies: 20
Views: 3912

THAT WAS AFER SEAN BELL WAS KILLED BY THE PIGS, AND IN NYC NIGGAZ BANG SERIOUS BUT IN AINT LIKE LA, NOWWHERE IS LIKE LA OR ANY OTHER CITY, BUT DONT GET IT TWISTED NIGGAZ GET IT ON WITH HANDS OR HAMMERS OUT HERE KID.
by BG MLOCO
January 27th, 2007, 6:55 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: NY Rappers w/ Gang Affiliations
Replies: 85
Views: 8429

MURDER IS FROM PINK HOUSES, AND HE SUPPOSEDLY USED TO BE CRIP I HIGHLY DOUBT THAT, AND ITS NOT HIM HE HAS SOME "MUSCLE" NAH MEAN SO YA KNO YOUR CREW IS G'S NOT NECCASARILY U, SO THERE IT GOES BUT HE HANGS OUT with BLOODS AND NOW WEARS RED FLAGS HMMM THAT DOESNT SOUND GANGSTER TO ME LOL.
by BG MLOCO
January 24th, 2007, 1:23 pm
Forum: Music and News
Topic: unknown rappas from east coast,west coast,etc u mess with....
Replies: 40
Views: 3579

WEST- I FUCC with SNOOPY BLUE,YOUNG HOOTIE, GOLDIE LOC, G MALONE
EAST- TRU LIFE, RANSOM, SAIGON, DOMINATION,
SOUTH, LIL BOOSIE, WEBBIE, RICH BOY.
by BG MLOCO
January 23rd, 2007, 9:54 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: NY Rappers w/ Gang Affiliations
Replies: 85
Views: 8429

O AITE, BUT YEA EVERYONE GO TO THE ISLAND, GREENE, SING SING, COME HOME RED THAT IS SOME SUCCER SHIT IN MY EYES, CUZ U AINT BANGING, U DICC RIDING BASICALLY.
by BG MLOCO
January 23rd, 2007, 9:49 pm
Forum: Music and News
Topic: blackchild aka Ferrari 50 - G.unit killa
Replies: 34
Views: 4317

HE DID DISS BLACC ON HAIL MARY PT 03
by BG MLOCO
January 23rd, 2007, 11:05 am
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: NY Rappers w/ Gang Affiliations
Replies: 85
Views: 8429

LOL THATS CYPRESS HILL CEMETARY NOT CYPRESS HILL PJ'S MY HOOD IS LIKE 50/50 NOW CUZ EVERY NIGGA THAT GETS LOCCED UP AND GETS BEAT UP BY CRIPS IN HIS NEIGHBORHOOD GOES IN JAIL CIVILIAN, COMES OUT BLOOD, ITS LIKE THAT EVERYWHERE IN NYC, BUT ITS FUNNY CUZ LIKE CACC IN THE DAYS LIKE 99 AND 99 IT WAS LIK...
by BG MLOCO
January 23rd, 2007, 10:53 am
Forum: Music and News
Topic: blackchild aka Ferrari 50 - G.unit killa
Replies: 34
Views: 4317

THE SNITCHING SHIT I THINK ITS B.S IF IT HAPPENED IN 2000 NO ONE MENTIONED TIL 2003 HMMM THATS JUST FUNNY TO ME.
by BG MLOCO
January 22nd, 2007, 10:14 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: NY Rappers w/ Gang Affiliations
Replies: 85
Views: 8429

NAH MY SIDE OF LIBERTY, EUCLID, CRESCENT TO THE 70'S 80'S AND TIL SS QNZ MIXTURE OF RED AND BLUE TAGS, ALOT OF BLUE THOUGH.
by BG MLOCO
January 22nd, 2007, 10:11 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: What does "Being Gangsta" mean to you?
Replies: 3
Views: 725

KEEPING IT GANGSTER IS BEING WITH REAL WITH YOURSELF AND NOT REALLY TRYING TO IMPRESS OTHER, IF U AINT A CERTAIN TYPE DONT TRY TO CE, NAH MEAN FACE REALITY AND THE FACTS EVERYONE AINT A KILLER, RIDER, HUSLTER, STICC UP KID, IF YOU ARE THAN THATS YOU IF NOT STAY YOURSELF.
by BG MLOCO
January 21st, 2007, 2:35 am
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: NY Rappers w/ Gang Affiliations
Replies: 85
Views: 8429

LIBERTY AVE IN SOUTSIDE IS MIXED BTW RED AND TRAYS, AND FURTHER DOWN LIBERTY FROM SOUTH OZONE TO ENY IS MOSTLY RED.
by BG MLOCO
January 21st, 2007, 2:27 am
Forum: Music and News
Topic: Rappers that u dislike......
Replies: 41
Views: 5897

UNCLE MURDER- NIGGA BEEN A UP AND COMING RAPPER FOR 7 YEARS.
JIM JONES-CORNY
LIL WAYNE- NEEDS GILLIE'S HELP
NICK CANNON-STICC TO WILDN OUT
DIDDY- CANT RAP FOR SHIT
by BG MLOCO
January 21st, 2007, 2:22 am
Forum: Music and News
Topic: The Game apologizes to 'Video Vixens'
Replies: 17
Views: 1996

THATS A BITCH MOVE I THINK, HE SHOULD back UP HIS WORDS NOT GO AGANIST, THEM OR DONT SAY SHIT AT ALL
by BG MLOCO
January 18th, 2007, 1:37 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: NY Rappers w/ Gang Affiliations
Replies: 85
Views: 8429

tah hmm dont know about that his hood is mostly red including blacc.
by BG MLOCO
January 18th, 2007, 1:33 pm
Forum: Music and News
Topic: blackchild aka Ferrari 50 - G.unit killa
Replies: 34
Views: 4317

the inc basically is done, and if wasnt for ashanti or lloyd dam they would be broke the mixtape is aite, and blacc child aint that bad but they lost this battle.
by BG MLOCO
December 31st, 2006, 6:36 pm
Forum: Film, TV, Footage, Documentaries & Video Games
Topic: New york bloods
Replies: 296
Views: 34078

WOW :shock: :shock: :shock: HE IS C-STYLE IS FOLLOWING IN BG CASPER FOOTSTEPS.
by BG MLOCO
December 24th, 2006, 8:46 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: why new york niggas claimin cali gangs? why?
Replies: 138
Views: 14703

FUCC THE 6 AND 5 I RIDE THE TRAYS AND GC CRIP THATS IT.
by BG MLOCO
December 24th, 2006, 8:37 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Cuzz Blood GangBangin
Replies: 18
Views: 1974

823 GC
G-STONE
823 SGC
ROLLING 30'S( THEY DONT MESS with OTHER ROLLINGS)
111 PBC
55 NHC( THEY COOL AND RESPECT MUCH C LUV TO THE CUZ Q)
SOUTSIDE CC
BUTLER BLOCC CC
by BG MLOCO
December 24th, 2006, 8:34 pm
Forum: Music and News
Topic: Besides Rap & Hip Hop
Replies: 16
Views: 1633

MATIS YAHU
SUBLIME
ROLLING STONE
DR.EVIL
BOB MARLEY
BUSY SIGNAL
BOUTNY KILLER
NE-YO
ZAPP AND ROGER TROUTMAN
TEMPTATIONS
DENNIS BROWN
EEK-A-MOUSE
TONY MATTERHORN
SUPER CAT
BUJU BONTON
MEGA BONTON
ASSASAIN
SPICE
by BG MLOCO
December 22nd, 2006, 9:43 pm
Forum: Music and News
Topic: LOVE SONGS
Replies: 34
Views: 3331

YEA X THATS WHAT I MEANT IM ALWAYS ARE SOME R&B TIP WHEN THE I'M AROUND THE FEMALES.
by BG MLOCO
December 21st, 2006, 8:00 pm
Forum: Music and News
Topic: LOVE SONGS
Replies: 34
Views: 3331

LOL U LADIES MAN LIKE THAT X AITE BUT WHAT ABOUT

WOMEN'S WORK-MAXWELL
I'D RATHER BE WITH YOU- BOOTSY COLLINS
LICC YOU UP AND DOWN-SILK
KNOCCING THE BOOTS-H TOWN
I WANNA BE YOUR MAN-ZAPP
by BG MLOCO
December 19th, 2006, 9:22 pm
Forum: Music and News
Topic: Album of the year?
Replies: 35
Views: 3687

SNOOPY -BLUE CARPET TREATMENT
CHAM-GHETTO STORY
CLIPSE-HELL HATH NO FURY
LUDACRIS-RELEASE THERAPY
by BG MLOCO
December 18th, 2006, 3:01 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: real blood and crip sets that migrated
Replies: 57
Views: 7987

in nyc
ETGC(MY SET)
SOUTH SIDE CC
BUTLER BLOCC CC
55 NHC
BRIMS
TREE TOP PIRU
ELM ST PIRU
BLOOD STONE VILLANS
ROLLIN 20'S,30'S,60'S
59 AND 52 HOOVER,
PAYBACC CRIP GANG
THESE ARE SOME THAT HAVE CALI ROOTS.
by BG MLOCO
December 17th, 2006, 6:42 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: OCCUPATION, AGE, LOCATION,GANG-AFFILIATION
Replies: 47
Views: 8037

AGE 22
LOCATIAON- BORN AND RAISED IN CYPRESS HILL PROJECTS,EAST NEW YORK CROOKLYN, SUTTER AVE
AFFILIATION.B.G EIGHT TRAY GANGSTER CRIPS
OCCUPATION. COLLEGE STUDENT SR, LIU.
by BG MLOCO
December 14th, 2006, 9:56 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: NY Rappers w/ Gang Affiliations
Replies: 85
Views: 8429

AS FOR PURPLE CITY,NAH LIKE ME IF IM IN A CERTAIN GANG(WHICH I AM) IM GOING TO STICC TO HE COLORS FOR REP, AND NOT WEAR ANY OTHER COLOR, MOST OF PC BG IS BLOOD SO IT WHAT IT IS, THEN NOT FROM MY SIDE OF TOWN AND THE SHIT REALLY DONT BOTHER ME THAT MUCH I FEEL ITS STUPID OH WELL FUCC IT.
by BG MLOCO
December 13th, 2006, 8:43 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: NY Rappers w/ Gang Affiliations
Replies: 85
Views: 8429

JIM JONES DIDNT FIGHT HE GOT KNOCCED OUT CAM TRIED TO COP A PLEA, THEN HE HOPPED THE GATE. WELL I FEEL PURPLE CITY IS SOME STUPID, AND IDIOTS THEY AINT CRIP, MOST OF THEM ARE BLOOD AND THEY WEAR PURPLE FLAGS, THAT IS STUPID, CUZ OF THE PURPLE HAZE THEY SMOKE, THATS IS STUPID, THE SHOULD HAVE GOT RID...
by BG MLOCO
December 13th, 2006, 8:56 am
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: NY Rappers w/ Gang Affiliations
Replies: 85
Views: 8429

NAH LIKE 25% OF LOC HOODS IN NYC JUS THROW UP C, THE REST REP THE SET FIRST ALWAYS, LIKE 60'S THEY WOULD HIT UP 60 THEN NHC THEN C, HOOVERS THEY SET, THE 52'S HIT UP H THEN C, MY SET IT IS ALWAYS ETG THEN 3X THEN C.

Go to advanced search