Search found 435 matches

by NYTE_RYDA
November 9th, 2007, 5:40 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Oldest Barrio/Gang Up North?
Replies: 100
Views: 10016

Martinez: I'm from the West side of San Bernardino (Delmann Heights). Your speaking to a brotha here.
by NYTE_RYDA
November 8th, 2007, 5:04 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Gangs in San Bernardino/Riverside counties
Replies: 101
Views: 14757

Re: Gangs in San Bernardino/Riverside counties

what yall forgot about the 5? W/S IE 5x CRIPPIN theres foos from pomona in sb now, claimin they shut the 5 down, but mess all that cesides the delmann heights we are the most notorious black set in the Insane Empire San BURNAdino/Rialto's finest 5 Time's hood aint even n Rialto playa it get cut off...
by NYTE_RYDA
November 8th, 2007, 12:42 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Oldest Barrio/Gang Up North?
Replies: 100
Views: 10016

"xxx" You want me to believe Vatos where banging in Oragne Groves in the 1920's, i aint feeling that! When did I ever say anything about these varrios banging at that time?? You got what I said all bent up. Lets be real here homie, The whole point was to get across that these varrios where up and e...
by NYTE_RYDA
November 8th, 2007, 11:44 am
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Gangs in San Bernardino/Riverside counties
Replies: 101
Views: 14757

aint no need for the disrespect homie. Y.G. was basing his opinions on shit he seen in Riverside. San Bernardino is worlds apart from Riverside. And if dude made his way around this side I'm sure that it was apparent to him right away.
by NYTE_RYDA
November 7th, 2007, 5:35 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Oldest Barrio/Gang Up North?
Replies: 100
Views: 10016

I gottta Roll, i'll be back with some more internet History of the IE The first orange trees were planted in 1871 , but the citrus industry Riverside is famous for began two years later when Eliza Tibbets received two Brazilian navel orange trees sent to her by a friend at the United States Departm...
by NYTE_RYDA
November 7th, 2007, 5:12 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Oldest Barrio/Gang Up North?
Replies: 100
Views: 10016

Alrite, i can go with some of these Towns had a Mexican population going back, sure we can roll with that. Because they needed labor back then, to tend those fields. Now these Barrios actually having Gangsters in them, thats a different story. What kind of "Gangster" activity they could of been inv...
by NYTE_RYDA
November 7th, 2007, 4:10 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Oldest Barrio/Gang Up North?
Replies: 100
Views: 10016

Just a guess, but for the SGV : BassetxGrande Puente? El Monte Flores? P12st? :? San Bernardino city: Mt.Vernon Rifa 1940's Little Counts, Royal Counts etc...1940's/1950's SS Verdugo Flats? Calle Siete Locos (7th street) Colton: SS Coltone 1930/1940's...? ES Coltone? NS Coltone? Ontario: Onterio Va...
by NYTE_RYDA
November 7th, 2007, 1:14 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Oldest Barrio/Gang Up North?
Replies: 100
Views: 10016

Just a guess, but for the SGV : BassetxGrande Puente? El Monte Flores? P12st? :? San Bernardino city: Mt.Vernon Rifa 1940's Little Counts, Royal Counts etc...1940's/1950's SS Verdugo Flats? Calle Siete Locos (7th street) Colton: SS Coltone 1930/1940's...? ES Coltone? NS Coltone? Ontario: Onterio Va...
by NYTE_RYDA
November 6th, 2007, 9:13 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Is true the 60's stole 160kilos of coke from "La Eme
Replies: 87
Views: 14216

MARTINEZ wrote: Awe shit….

A warrant has been issued for your ass whooping :twisted:

You’re guilty of “impersonating a REAL L.A. Gang Member” :lol:

Bitch ass mufucka!!!
:lol: :lol:
by NYTE_RYDA
November 5th, 2007, 6:48 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Oldest Barrio/Gang Up North?
Replies: 100
Views: 10016

Just a guess, but for the SGV : BassetxGrande Puente? El Monte Flores? P12st? :? San Bernardino city: Mt.Vernon Rifa 1940's Little Counts, Royal Counts etc...1940's/1950's SS Verdugo Flats? Calle Siete Locos (7th street) Colton: SS Coltone 1930/1940's...? ES Coltone? NS Coltone? Ontario: Onterio Var...
by NYTE_RYDA
November 4th, 2007, 11:08 pm
Forum: Los Angeles Area News
Topic: Compton Records Its 68th Homicide,third killing this week
Replies: 8
Views: 3187

read the date on this post^^^ they not talking about 2007. This was 2 years ago.
by NYTE_RYDA
November 4th, 2007, 11:04 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Oldest Barrio/Gang Up North?
Replies: 100
Views: 10016

Re: Oldest Barrio/Gang Up North?

In Southern California the oldest Varrrios are known -White Fence (ELA) -Marvillas (ELA) -v38st (SLA) -Clanton 14st (CLA) -Sotel 13 (WLA) -Compton Varrio Tres (CPT) -Watts Colonia Weigand (WTS) etc................... I think some of the oldest barrios in Southern California are outside of LA. At le...
by NYTE_RYDA
November 2nd, 2007, 1:38 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Where the Now and Laterz Go (No Luv)?
Replies: 17
Views: 2815

They still there. Still at it with 5x.
by NYTE_RYDA
October 31st, 2007, 11:10 am
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Westside vs. Eastside?
Replies: 114
Views: 16261

LOL
by NYTE_RYDA
October 30th, 2007, 8:31 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: East Coast Crips doing the most
Replies: 25
Views: 4367

dubcity wrote:anyway i don't got time for u hooks and yees, i'm here to chop it up with real niggaz such as myself, ya'll can watch just dont say nothin stupid or u gets clowned 8)

LOL! oh shit this dude has me rollin, take it easy there you super duper gangster you! :D
by NYTE_RYDA
October 29th, 2007, 10:42 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: East Coast Crips doing the most
Replies: 25
Views: 4367

Its ok sideliner.... you really think anybody pays attention to your assumptions and comments?.... LOL @ your gayass threads. Kick rocks you lame ass fraud.
by NYTE_RYDA
October 29th, 2007, 8:21 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: East Coast Crips doing the most
Replies: 25
Views: 4367

LOL...you didnt get it did you.
by NYTE_RYDA
October 29th, 2007, 7:42 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: East Coast Crips doing the most
Replies: 25
Views: 4367

its a toss up between Coast and Jungles for the 2000, they wuz doing the most this decade Grape already smashed all our enemies, the hunnaz trucing with the PJs, everybody around us turnt grape, got a injunction, etc...... LIKE YALL NEVER TRUCED WITH THEM LOL! LIKE I SAID HUNTERS STILL VERY MUCH AR...
by NYTE_RYDA
October 25th, 2007, 9:30 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: WHO KNOWS ABOUT RIVERSIDE GANGS?
Replies: 33
Views: 5605

P.S.... I don't want beef with you playa.... you win.. BUT ... I thought your point was i'm laughing with a fake 'grape street' sideliner and that it was obvious that i don't leave South Central much... That was my point but like I said, a nigga got carried away with it and took shit outta context....
by NYTE_RYDA
October 25th, 2007, 9:00 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: WHO KNOWS ABOUT RIVERSIDE GANGS?
Replies: 33
Views: 5605

LOL....I aint even tripping. This is internet shit homie. I may of blew that shit out of context a little to much and i'll admit that. I thought you was headed somewhere else with it again. It's all good though. I was rollin when I read your post.
by NYTE_RYDA
October 25th, 2007, 8:24 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: WHO KNOWS ABOUT RIVERSIDE GANGS?
Replies: 33
Views: 5605

Re: WHO KNOWS ABOUT RIVERSIDE GANGS?

I KNOW THEY ALL SOME women AND THERE AIN'T NO BIG BLOOD OR CRIP GANG YOU GOT THE HOMIES FROM THE W.R.G. AND THE REST ARE BANDWAGON GANGSTAS ESPECIALLY FOR THE HOOVAS. MY MOM AND DAD STAY THERE AND MY POPS AND EVEN MY MOM SAYS SHE FINDS HERSELF SHAKIN HER HEAD A LOT AT THOSE NIGGAZ OUT THERE. Damn.....
by NYTE_RYDA
October 24th, 2007, 6:04 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Gang roll call?
Replies: 45
Views: 5399

AllhoodPublications wrote:^If that comment was directed at me.... oh, nevermind!

It was indeed directed to you homie.
by NYTE_RYDA
October 24th, 2007, 5:02 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Gang roll call?
Replies: 45
Views: 5399

these small time I.E. cats got a chip on they shoulder and always crying because nobody take them seriously :) :shock: LOL! so you go jump into a topic, act like you know something by explaining some shit thats irrelevant as it is, and then play the dumb role by acting surprised and laugh when a fr...
by NYTE_RYDA
October 23rd, 2007, 10:21 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Gang roll call?
Replies: 45
Views: 5399

dubcity wrote:these small time I.E. cats got a chip on they shoulder and always crying because nobody take them seriously :)

Says the gayass fraud who lives in Vallejo :lol:
by NYTE_RYDA
October 23rd, 2007, 3:53 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Gang roll call?
Replies: 45
Views: 5399

LOL ..............another poor area , with niggas killin each other , WOW .......and young minded niggas yelling about how tough there area is , ahahaha save it , :lol: LOL AHAHAHAHAHA Who was pumping up anything? Again you came out the wood work with some funny style shit talking about something t...
by NYTE_RYDA
October 23rd, 2007, 3:34 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Gang roll call?
Replies: 45
Views: 5399

maybe im wrong i never really been that far out it was like close to an hour ride............... i stay in pueblos with my family !! , so going out there is longggggg , but i may be wrong but i seen every thing i said and went to moreno valley swapmeet and some sh-t called : illusions club or somet...
by NYTE_RYDA
October 23rd, 2007, 2:29 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Gang roll call?
Replies: 45
Views: 5399

Growing up I never considered any of that IE. That was like you said "Foreign area" to me. And if you tell that to a San Bernardino nigga they gon laugh. An outta towner might be mislead to thinking thats IE, but all the real IE dont really recognize any of that shit. IE is valley. all that shit no...
by NYTE_RYDA
October 23rd, 2007, 1:41 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Gang roll call?
Replies: 45
Views: 5399

Growing up I never considered any of that IE. That was like you said "Foreign area" to me. And if you tell that to a San Bernardino nigga they gon laugh. An outta towner might be mislead to thinking thats IE, but all the real IE dont really recognize any of that shit. IE is valley. all that shit nor...
by NYTE_RYDA
October 23rd, 2007, 1:01 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Gang roll call?
Replies: 45
Views: 5399

LOL......Its obvious dude has no idea what he's talking about. I stopped paying attention to these ridiculous post a long time ago.
by NYTE_RYDA
October 23rd, 2007, 11:40 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: 200 Blocc, East Coast Crips
Replies: 21
Views: 5278

Mcminister wrote:arent u mexican ^^^

LOL
by NYTE_RYDA
October 22nd, 2007, 9:26 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: 200 Blocc, East Coast Crips
Replies: 21
Views: 5278

Re: 200 Blocc, East Coast Crips

AllhoodPublications wrote:
XRAY2 wrote:ONLY 1200 BLOCC'S
IT MUST C A TYPO
Damn.. May Lil Xray2 from Raymond Rest In Peace...

Yeah... its 1200 Blk East Coast San Bernardino...


Again, XRAY2 Rest In Peace...

Its no ECC hood in Dino. Only 1200 Blk in Riverside.
by NYTE_RYDA
October 22nd, 2007, 8:01 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: took a drive
Replies: 40
Views: 5342

LOL