Search found 118 matches

by 43RDPLACE
January 11th, 2005, 7:39 pm
Forum: Prevention, Intervention, Education and Awareness
Topic: is there heven for a g
Replies: 8
Views: 1212

Re: is there heven for a g

Then shut the fucc up and picc up their bodies
by 43RDPLACE
January 11th, 2005, 7:38 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: New York gangs (Manhattan - Harlem)
Replies: 522
Views: 44706

Re: New York gangs (Manhattan - Harlem)

SmileyLocC wrote:No no no really this is a joke? Funny haha yes !!

Yes, you both are jokes and you both are funny
by 43RDPLACE
January 11th, 2005, 6:10 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: Alabama Gangs
Replies: 50
Views: 11249

Re: Alabama Gangs

edgarb wrote:EliminatorX74 --> would u be willing to be my personal guide through the Ensley neighborhoods?
What a faggot this nigga sound like
by 43RDPLACE
January 11th, 2005, 6:04 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: New York gangs (Manhattan - Harlem)
Replies: 522
Views: 44706

Re: New York gangs (Manhattan - Harlem)

SmileyLocC wrote:No really gentlmen please please lets not get me mixed up. I love u all and hope none of you littler childern are into this "gang" thing. I mean really come on. Dont hate its not the "cool" thing. Now-a-days the new cool thing is to be GAY!
Now I think its time for 1LocCsta to DP you homie...
by 43RDPLACE
January 11th, 2005, 6:03 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: New York gangs (Manhattan - Harlem)
Replies: 522
Views: 44706

Re: New York gangs (Manhattan - Harlem)

SmileyLocC wrote:YO WAKE THE FUCC UP HOMIE THAT OLD SET CV13 WAS STARTED BY HOMIES OF MINE N ITS DEAD. U COULD CALL IT ONE OF THEM "SUMMER GANGS" THAT JUST NEVER TOOK OFF SO GET OFF MY DICC WITH THIS PAST GANG SHIT LIKE U KNOW ME SLOC CAUSE U DONT

Lmao Rofl
by 43RDPLACE
January 11th, 2005, 6:01 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: New York gangs (Manhattan - Harlem)
Replies: 522
Views: 44706

Re: New York gangs (Manhattan - Harlem)

SmileyLocC wrote:LOL HOMIE U AINT GOT NOTHIN BETTA TO DO HUH? GO BACK TO ALLPUSS WHERE YOUR ASS CAME FROM
Your mark ass callin it allpuss because you got chased
by 43RDPLACE
January 10th, 2005, 6:43 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Compton Los Crazy Ones, is this a real barrio?
Replies: 65
Views: 3398

Re: Compton Los Crazy Ones

Yallo aint doin nothin like that
by 43RDPLACE
January 9th, 2005, 1:24 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: INJUNCTION ON THE EAST COAST CRIPS
Replies: 26
Views: 4033

Re: INJUNCTION ON THE EAST COAST CRIPS

Nigga we already know you a internet rider so whats the point cuzz?
by 43RDPLACE
January 8th, 2005, 7:03 pm
Forum: Music and News
Topic: T.I. from ATL
Replies: 9
Views: 1484

Re: T.I. from ATL

T.I is this nigga idol
by 43RDPLACE
January 7th, 2005, 2:22 am
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Whats with the color pink?
Replies: 86
Views: 10937

Re: Whats with the color pink?

paperinacup wrote:Nigga you don't know me like that. Get yo shit straight first.
FO TRAY GANGSTA NIGGA I KNOW EVERYONE
by 43RDPLACE
January 7th, 2005, 1:16 am
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Whats with the color pink?
Replies: 86
Views: 10937

Re: Whats with the color pink?

Check this out. This one fool dressed in all pink comes up to me at Ontario Mills, CA. Talking all hard and s*** saying him and his boys wanted to take me outside and beat my a$$ and take my girl. I was in a suit so you can't always tell how hard someone is by what they wear. but pink DAMN thats ju...
by 43RDPLACE
January 7th, 2005, 1:09 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Is Game a Blood?...I been wanting to know this...
Replies: 8
Views: 1007

Re: Is Game a Blood?...I been wanting to know this...

kidlocc700 wrote:
BlaKK wrote:Yeah, he from Ceder Park Piru (CPP), Right there next to Limehood. From what I hear his brother was an ace in the gang. capt some foo'.
#1, its Cedar Blocc Piru.

LMAO ROFL
by 43RDPLACE
January 6th, 2005, 10:57 pm
Forum: Music and News
Topic: REAL NIGGAZ IN EVERY cITY NOT JUST IN KALI
Replies: 54
Views: 4873

Re: REAL NIGGAZ IN EVERY cITY NOT JUST IN KALI

olo wrote:I'm real, and I RECOGNIZE that you are a fake internet gangsta, brotha.


Manhattan always making it, Brooklyn keeps on taking it, Bronx keeps creating it, while MLOCO keeps on faking it.
Lmao wtf?
by 43RDPLACE
January 6th, 2005, 10:53 am
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: New York gangs (Manhattan - Harlem)
Replies: 522
Views: 44706

Re: New York gangs (Manhattan - Harlem)

Nigga you know what im talkin about, stop actin stupid you monkey ass nigga
a nigga wrote:
SmileyCVXIII wrote:names Smiley cuzz .
Where you from? You a sureno saying cuzz? Let us know whats up so we can classify you and give you access to other areas.
SmileyCVXIII wrote:Born in Cali, Orange but moved to NY n yeh im Sur but i got Crip friends..
by 43RDPLACE
January 5th, 2005, 1:27 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: New York gangs (Manhattan - Harlem)
Replies: 522
Views: 44706

Re: New York gangs (Manhattan - Harlem)

Streetgangs.com been nothin but comedy since day 1 and I will leave it at that....its just that you busters are comin out the cut with more and more gay shit. Enough Shit WORDz ONLY SOUND GAY 2 A GAYMAN DICC IN THE bUTT U A DICC IN THE BUTT? MUST BE CAUSE NOBODY ELSE GETTING MAD THEY JUST DISRESPEC...
by 43RDPLACE
January 5th, 2005, 11:12 am
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: New York gangs (Manhattan - Harlem)
Replies: 522
Views: 44706

Re: New York gangs (Manhattan - Harlem)

Streetgangs.com been nothin but comedy since day 1 and I will leave it at that....its just that you busters are comin out the cut with more and more gay shit. Enough Shit WORDz ONLY SOUND GAY 2 A GAYMAN DICC IN THE bUTT U A DICC IN THE BUTT? MUST BE CAUSE NOBODY ELSE GETTING MAD THEY JUST DISRESPEC...
by 43RDPLACE
January 5th, 2005, 10:57 am
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: New York gangs (Manhattan - Harlem)
Replies: 522
Views: 44706

Re: New York gangs (Manhattan - Harlem)

Damn B... how u go froma Sureno to a crip... yo if u ever wanna be blood holla at me... i got a few errands for u to run. Did i ever say i was in a Sureno gang? No i didnt so thats the end of this stupid comment But you always wanted to be one... Other wise why did you have all them CXVIII in your ...
by 43RDPLACE
January 5th, 2005, 12:36 am
Forum: All Sports Talk
Topic: USC Trojans are the best
Replies: 35
Views: 10551

Re: USC Trojans are the best

Yeah that game was off the chain..

I turned on the tv and saw 35-10 I was like damn they servin
by 43RDPLACE
January 4th, 2005, 5:35 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: New York gangs (Manhattan - Harlem)
Replies: 522
Views: 44706

Re: New York gangs (Manhattan - Harlem)

Streetgangs.com been nothin but comedy since day 1 and I will leave it at that....its just that you busters are comin out the cut with more and more gay shit. Enough Shit
by 43RDPLACE
January 4th, 2005, 12:03 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Crip WALK, Real Crip walking
Replies: 56
Views: 9763

Re: C*R*I*P WALK

thats been posted for a long ass time now, u must be runnin outta material to post that shit, i already explained it, no need to explain myself to a scary ass nigga scared to give up his set, WEENIE IM A SANTANA AND IMA HELP U GET A THIS PUSSY 43 U PUSSY AND YA SET MILC COWS 4 A LIVING PUSSY LMAO!!...
by 43RDPLACE
January 4th, 2005, 12:01 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Southern California gangs (San Diego)
Replies: 436
Views: 34439

Re: Southern California gangs (San Diego)

Y.G. wrote:
Purple Dinosaur wrote:nope , no room for suckaz to relocate in northern cali, u betta find anotha spot like i told u weenie
MY NIGGA WESTCOAST YOUR BACK LOL!!!

Naw thats Barney
by 43RDPLACE
January 4th, 2005, 12:00 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: New York gangs (Manhattan - Harlem)
Replies: 522
Views: 44706

Re: New York gangs (Manhattan - Harlem)

Lol, now im a clown???? When you the crip that had a crab in his avatar sayin that you dont care?? So when your og's went their they said yall are Gangster Crip now?? How deep is your hood 12 deep?? LOLha THATS ALL U GOT 2 SAY U HAD A CRAb 4 YA avitar U GOT AND ESA CLAIMING bUT HE AINT LOC YET NO N...
by 43RDPLACE
January 3rd, 2005, 10:30 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Crip WALK, Real Crip walking
Replies: 56
Views: 9763

Re: C*R*I*P WALK

Purple Dinosaur wrote:thats been posted for a long ass time now, u must be runnin outta material to post that shit, i already explained it, no need to explain myself to a scary ass nigga scared to give up his set, WEENIE
LOL LOL LOL

Its over Barney...
Its time to tell us whyyou have no hood name
by 43RDPLACE
January 3rd, 2005, 10:29 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Southern California gangs (San Diego)
Replies: 436
Views: 34439

Re: Southern California gangs (San Diego)

Purple Dinosaur wrote:i know it hurts deep down inside, its ok theres maybe u can move somewhere else where niggaz dont know about yo lil incident u can bang in new york or even san diego they always got room for bustaz like yoself
Or Northern Cali, like yourself, is that why you there?
by 43RDPLACE
January 3rd, 2005, 9:57 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Crip WALK, Real Crip walking
Replies: 56
Views: 9763

Re: C*R*I*P WALK

watts up mr. frog, when u gettin out? can u tell me a little about how the Grape Street Watts Crips started out, do u know an OG from Grape by the name of Wizard? since you are 40 u must not be from the Baby Loc generation of the 80s, how long have u been bangin Grape? wuz Mr Bone (GIP) yo homeboy?...
by 43RDPLACE
January 3rd, 2005, 9:54 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Southern California gangs (San Diego)
Replies: 436
Views: 34439

Re: Southern California gangs (San Diego)

Purple Dinosaur wrote:i dont even know the names on that show i grew up on sesame street, just show u a young ass punk nigga i said scrub yo muthafucin diapers till the stains gone , u scary ass bitch nigga

Woof Woof...Shut up nigga...

Theres no use for a dog with no teeth to bark, your Gay purple ass is harmless
by 43RDPLACE
January 3rd, 2005, 7:21 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Southern California gangs (San Diego)
Replies: 436
Views: 34439

Re: Southern California gangs (San Diego)

the fuc u mean keep my comments to myself nigga yo wife can suc my fat ass dic , i'm posted on 103rd and Grape and nigga fuc bitch ass san diego mark ass nigga tryna get all bold , this how u bitch ass niggaz end up in a ditch with yo family cryin talkin bout "he wuz a good person" an all that BS, ...
by 43RDPLACE
January 3rd, 2005, 7:20 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Crip WALK, Real Crip walking
Replies: 56
Views: 9763

Re: C*R*I*P WALK

Purple Dinosaur wrote:come and c me any time on 103rd and Grape, all this BS u typin dont mean nothin , the offer still stands and it will always stand
Cuzz its been a done deal, you fake ass internet groupie
by 43RDPLACE
January 3rd, 2005, 4:06 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: INJUNCTION ON THE EAST COAST CRIPS
Replies: 26
Views: 4033

Re: INJUNCTION ON THE EAST COAST CRIPS

Killjoy aint got no point, he ranting like he aint got no sense, talk like he either a Mexican or a white boy, disgraces all the soldiers out there putting it down, why do you think we only get moved on as a group when its 60/40 or 70/30, its cuzz its alot of strong soldiers putting it down. If you...

Go to advanced search