CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Discuss general Black gangs in Los Angeles County which include Bloods, Crips, Hustlers, Crews and Independent groups in Los Angeles County here.
youngwun
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1638
Joined: February 11th, 2005, 8:20 am

CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Unread post by youngwun » December 13th, 2006, 8:41 pm

Past and present.

TeeKay
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1572
Joined: October 23rd, 2006, 12:15 am

Unread post by TeeKay » December 13th, 2006, 11:51 pm

Of course N hood and Tree top was a well known one that was sparked

Holly hood vs Lime hood, if im right, Holly lost an OG there.

User avatar
Shox112
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2189
Joined: September 13th, 2006, 12:08 am
Location: Watts

Unread post by Shox112 » December 14th, 2006, 12:30 am

Bounty Hunnaz Versus Compton Pirus

Y.G.
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2201
Joined: August 6th, 2003, 1:12 am

Unread post by Y.G. » December 14th, 2006, 2:00 am

T.K wrote:Of course N hood and Tree top was a well known one that was sparked

Holly hood vs Lime hood, if im right, Holly lost an OG there.
IT WAS REALLY LIME HOOD THAT LOST AN OG AND THE OG THAT DIED WAS THE ONE WHO PRETTY MUCH STARTED THE WHOLE THING. FOR A MINUTE THE NELLAS AND LIME HOOD WAS ABOUT TO START BEEFIN.

User avatar
Shox112
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2189
Joined: September 13th, 2006, 12:08 am
Location: Watts

Unread post by Shox112 » December 14th, 2006, 2:40 am

BSV and PUEBLO

User avatar
Shox112
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2189
Joined: September 13th, 2006, 12:08 am
Location: Watts

Unread post by Shox112 » December 14th, 2006, 2:41 am

^^^neva mind that last one, u wanted cpt. blood on blood beefs

youngwun
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1638
Joined: February 11th, 2005, 8:20 am

Unread post by youngwun » December 14th, 2006, 3:39 pm

What about MOB and FTP? Was that for real or was it just fists?

Y.G.
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2201
Joined: August 6th, 2003, 1:12 am

Unread post by Y.G. » January 17th, 2007, 2:50 am

youngwun wrote:What about MOB and FTP? Was that for real or was it just fists?

THAT WAS SOME COLD SHIT RIGHT THERE.

User avatar
bgcasper
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 6088
Joined: June 19th, 2003, 7:01 am
What city do you live in now?: south paris
Location: from cpt to vegas up to paris its blue and gold ogk1 reppin sw pj south 1-tray cripppin

Unread post by bgcasper » January 17th, 2007, 3:19 am

Y.G. wrote:
youngwun wrote:What about MOB and FTP? Was that for real or was it just fists?

THAT WAS SOME COLD SHIT RIGHT THERE.
tru mafia style

User avatar
wizdom
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 509
Joined: December 8th, 2004, 5:55 pm
Location: Norwalk, California

Unread post by wizdom » January 21st, 2007, 10:28 am

Shox112 wrote:Bounty Hunnaz Versus Compton Pirus
Aint most Hunters and Compton Pirus kool? That was my impression.

User avatar
mr. chill
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 809
Joined: February 2nd, 2004, 1:08 am
Location: Los Angeles
Contact:

Unread post by mr. chill » January 21st, 2007, 2:41 pm

wizdom wrote:
Shox112 wrote:Bounty Hunnaz Versus Compton Pirus
Aint most Hunters and Compton Pirus kool? That was my impression.
no

youngwun
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1638
Joined: February 11th, 2005, 8:20 am

Unread post by youngwun » January 22nd, 2007, 10:36 pm

AWWWW HELL NO.

Most W/S Bompton hoods have had beef with the Hunters.

User avatar
Shox112
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2189
Joined: September 13th, 2006, 12:08 am
Location: Watts

Unread post by Shox112 » January 23rd, 2007, 12:41 am

LEMME JUST PUT IT TO U LIKE DIS, THE BOUNTY HUNNAZ LIVE IS IN BETWEEN JORDAN AND LOCCE HIGH SCHOOLS, NEITHER OF WHICH THEY GOT A PASS TO GO TO, (VERBUM DEI AND KING/DREW DONT COUNT CUZZ THEY BOTH PREP SCHOOLS) SO THE NEAREST BLOOD SCHOOLS that the HUNNAZ COULD GO TO IS CENTENNIAL(WHICH IS IN the WESTSIDE OF CPT), MORNINGSIDE(ING) AND FREMONT...A COUPLE GO TO MORNINGSIDE AND FREMONT BUT MOST OF the BOUNTY HUNNAZ GO TO CENTENNIAL AND CE'CUZ the HUNNAZ GO TO CPT WAY OUTTA BOUNDS PUNKIN the PIRUS IN THEY HOOD IT CAUSES PRO'LEMS SO BECUZ OF that ALONE DATS WHY the WESTSIDE OF CPT DONT LIKE the BH's

User avatar
bgcasper
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 6088
Joined: June 19th, 2003, 7:01 am
What city do you live in now?: south paris
Location: from cpt to vegas up to paris its blue and gold ogk1 reppin sw pj south 1-tray cripppin

Unread post by bgcasper » January 25th, 2007, 3:10 am

Shox112 wrote:LEMME JUST PUT IT TO U LIKE DIS, THE BOUNTY HUNNAZ LIVE IS IN BETWEEN JORDAN AND LOCCE HIGH SCHOOLS, NEITHER OF WHICH THEY GOT A PASS TO GO TO, (VERBUM DEI AND KING/DREW DONT COUNT CUZZ THEY BOTH PREP SCHOOLS) SO THE NEAREST BLOOD SCHOOLS that the HUNNAZ COULD GO TO IS CENTENNIAL(WHICH IS IN the WESTSIDE OF CPT), MORNINGSIDE(ING) AND FREMONT...A COUPLE GO TO MORNINGSIDE AND FREMONT BUT MOST OF the BOUNTY HUNNAZ GO TO CENTENNIAL AND be'because the HUNNAZ GO TO CPT WAY OUTTA BOUNDS PUNKIN the PIRUS IN THEY HOOD IT CAUSES PRO'LEMS SO BECUZ OF that ALONE DATS WHY the WESTSIDE OF CPT DONT LIKE the BH's
true

BlaKK
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 5533
Joined: December 7th, 2003, 2:17 pm
Location: s/s riverside
Contact:

Unread post by BlaKK » January 25th, 2007, 3:15 am

ay bg casper nigga peep the Legends of the Game section theres a 40 page thread on you nigga, you a legend.

User avatar
bgcasper
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 6088
Joined: June 19th, 2003, 7:01 am
What city do you live in now?: south paris
Location: from cpt to vegas up to paris its blue and gold ogk1 reppin sw pj south 1-tray cripppin

Unread post by bgcasper » January 25th, 2007, 3:51 am

lolol thanks for christina she knows me lolol got no time for that lol

Y.G.
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2201
Joined: August 6th, 2003, 1:12 am

Unread post by Y.G. » January 25th, 2007, 5:11 am

Shox112 wrote:LEMME JUST PUT IT TO U LIKE DIS, THE BOUNTY HUNNAZ LIVE IS IN BETWEEN JORDAN AND LOCCE HIGH SCHOOLS, NEITHER OF WHICH THEY GOT A PASS TO GO TO, (VERBUM DEI AND KING/DREW DONT COUNT CUZZ THEY BOTH PREP SCHOOLS) SO THE NEAREST BLOOD SCHOOLS that the HUNNAZ COULD GO TO IS CENTENNIAL(WHICH IS IN the WESTSIDE OF CPT), MORNINGSIDE(ING) AND FREMONT...A COUPLE GO TO MORNINGSIDE AND FREMONT BUT MOST OF the BOUNTY HUNNAZ GO TO CENTENNIAL AND be'because the HUNNAZ GO TO CPT WAY OUTTA BOUNDS PUNKIN the PIRUS IN THEY HOOD IT CAUSES PRO'LEMS SO BECUZ OF that ALONE DATS WHY the WESTSIDE OF CPT DONT LIKE the BH's
IT GOES BACK IN FORTH.

youngwun
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1638
Joined: February 11th, 2005, 8:20 am

Unread post by youngwun » March 4th, 2007, 6:10 pm

FTP VS WSP

H572DSTA
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 755
Joined: December 28th, 2007, 5:57 pm
Location: ES Compton Parkside

Unread post by H572DSTA » March 6th, 2008, 2:46 pm

Aint holly's and CAP beefin?

Y.G.
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2201
Joined: August 6th, 2003, 1:12 am

Unread post by Y.G. » March 7th, 2008, 3:12 am

H572DSTA wrote:Aint holly's and CAP beefin?

YEP HOLLY'S STARTED THAT BY TRYIN TO RUN OVER A REP FROM CAP AFTER A LITTLE CONFRONTATION.

H572DSTA
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 755
Joined: December 28th, 2007, 5:57 pm
Location: ES Compton Parkside

Re: CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Unread post by H572DSTA » October 17th, 2008, 11:55 am

yo YG...aint you from Nellaz???....heard yall beefin with HHP now,what happened?
and LHP and HHP aint beefin nomore...they both busy gettin CV Tiny Gangsters away from they dope spots
we beefin with theze faggotz too... the subset iz called assassinos or sum shit

User avatar
bgcasper
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 6088
Joined: June 19th, 2003, 7:01 am
What city do you live in now?: south paris
Location: from cpt to vegas up to paris its blue and gold ogk1 reppin sw pj south 1-tray cripppin

Re: CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Unread post by bgcasper » October 18th, 2008, 5:06 am

let me tell u sum homie u beefin with your own ......checc the history of cvtg
and ask oscar from your hood peace and unity
the cvtg story is another proof of that racist manipulation
tiny gangsta was a generational clicc composed with mex from your hood and neighborin crip h5580ds back then obg's was not obg's but bg's
what im sayin is ....if yall beef with cvtg its gonna be a hard ass war homie they livin all thru your hood execpt assassinos who are north of 80 in the trailer
you even got nh lokos on josephine bullis north of your nhcc pj's
las palmas maaan be ready and checc what went down with cvtf and ftp cause yall gonna go thru the same hell is gonna be backyard boogaloo dancin'....
but i cant back eme's policy so i suggest you clicc back up with your br5580thaz from next door cause thats hard core shit
when yall was against cvs that was small beef cvtg is a powerfull shit now
its fuccin sad and strange how shit are moovin a dangerous direction
easy talkin from oversea i admit it but my 5 cents woulkd ...be... black fox better clicc up
the sad shit is for young kids playin in those streets i hope og's who are mostly obg's runnin hoods have to meet talk and act
also not all mexicans are sur so by fallin in that eme's game yall gonna end up killin cibvilians ....a war is eazy to strat but very hard to stop and went shit squashed
u look back and say why all that drama ?????
i

Y.G.
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2201
Joined: August 6th, 2003, 1:12 am

Re: CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Unread post by Y.G. » June 6th, 2009, 10:50 pm

H572DSTA wrote:yo YG...aint you from Nellaz???....heard yall beefin with HHP now,what happened?
and LHP and HHP aint beefin nomore...they both busy gettin CV Tiny Gangsters away from they dope spots
we beefin with theze faggotz too... the subset iz called assassinos or sum shit


HELL NAW THAT AIN'T TRUE WE WAS JUST AT D-DOGG's FUNERAL TOGETHER IN JANUARY..... H.H.I.P. OG DE-DOGG!

User avatar
bgcasper
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 6088
Joined: June 19th, 2003, 7:01 am
What city do you live in now?: south paris
Location: from cpt to vegas up to paris its blue and gold ogk1 reppin sw pj south 1-tray cripppin

Re: CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Unread post by bgcasper » June 12th, 2009, 5:48 am

[quote="Y.G."][quote="H572DSTA"]yo YG...aint you from Nellaz???....heard yall beefin with HHP now,what happened?
and LHP and HHP aint beefin nomore...they both busy gettin CV Tiny Gangsters away from they dope spots
we beefin with theze faggotz too... the subset iz called assassinos or sum shit[/quote]



HELL NAW THAT AIN'T TRUE WE WAS JUST AT D-DOGG's FUNERAL TOGETHER IN JANUARY..... H.H.I.P. OG DE-DOGG![/quote]
DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGGGGGGG
DAAARRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGG
DAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGG
ALLO ???ALLO ????YOUNGG GANGSTA CCK BONE 2 WAS CRACIN MY FAVORITE SUPER PIRU FROM THE NOTORIOUS CAMPANELLA PARK 149 ST APTS

HERE 'S A REAL QUESTION FOR UR BONY ASS AND UV BEEN AVOIDING IT ...BUT WE NEED THAT ANSWER
[quote="mrfigueroa111st"]so YG..you do know why us and your hood was beefin at one point right??(no disrespect intended)[/

Y.G.
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2201
Joined: August 6th, 2003, 1:12 am

Re: CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Unread post by Y.G. » June 14th, 2009, 10:29 am

bgcasper wrote:
Y.G. wrote:
H572DSTA wrote:yo YG...aint you from Nellaz???....heard yall beefin with HHP now,what happened?
and LHP and HHP aint beefin nomore...they both busy gettin CV Tiny Gangsters away from they dope spots
we beefin with theze faggotz too... the subset iz called assassinos or sum shit


HELL NAW THAT AIN'T TRUE WE WAS JUST AT D-DOGG's FUNERAL TOGETHER IN JANUARY..... H.H.I.P. OG DE-DOGG!
DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGGGGGGG
DAAARRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGG
DAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGG
ALLO ???ALLO ????YOUNGG GANGSTA CCK BONE 2 WAS CRACIN MY FAVORITE SUPER PIRU FROM THE NOTORIOUS CAMPANELLA PARK 149 ST APTS

HERE 'S A REAL QUESTION FOR UR BONY ASS AND UV BEEN AVOIDING IT ...BUT WE NEED THAT ANSWER
mrfigueroa111st wrote:so YG..you do know why us and your hood was beefin at one point right??(no disrespect intended)[/

A CHECK THIS OUT YOU FAKE ASS SHIT STAIN I DON'T LIVE ON SG.COM LIKE YOU MY NIGGA I GOT PLENTY OF OTHER THINGS TO DO LIKE FUCKIN PUSSY, RAISIN KIDS, WORKIN, AND BICKIN WITH HOMIES I KNOW YOU DON'T HAVE A LIFE AND YOUR A GANG RESEARCHER SO YOUR ON SG.COM TOUGH 24/7.....BESIDES WHEN I AM ON THESE MESSAGES BOARDS I FUCK WITH A REAL SITE WITH REAL NIGGAZ, MEXICANS, ASIANS, AND ETC......THE ONE YOUR BITCH ASS WAS BEGGIN TO GET BACK ON LMAO!!! YOU KNOW WHICH ONE I AM TALKIN ABOUT SQUARE.....THAT MUTHAPHUCCKIN ALLHOOD.COM BABY!

H572DSTA
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 755
Joined: December 28th, 2007, 5:57 pm
Location: ES Compton Parkside

Re: CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Unread post by H572DSTA » June 14th, 2009, 3:28 pm

Y.G. wrote:
H572DSTA wrote:yo YG...aint you from Nellaz???....heard yall beefin with HHP now,what happened?
and LHP and HHP aint beefin nomore...they both busy gettin CV Tiny Gangsters away from they dope spots
we beefin with theze faggotz too... the subset iz called assassinos or sum shit


HELL NAW THAT AIN'T TRUE WE WAS JUST AT D-DOGG's FUNERAL TOGETHER IN JANUARY..... H.H.I.P. OG DE-DOGG!

there were some rumors around that yall had some shit goin on but i think that was some personal beef between a holly and camp..ask yo homies

Y.G.
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2201
Joined: August 6th, 2003, 1:12 am

Re: CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Unread post by Y.G. » June 14th, 2009, 3:39 pm

I AM TELLIN YOU MY NIG THERE AIN'T NO BEEF NO TENSION...REAL TALK!

User avatar
youngspade
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2082
Joined: February 4th, 2004, 10:29 pm
What city do you live in now?: Inglewood
Location: Born and Raised in Inglewood, LA County (All Ova)
Contact:

Re: CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Unread post by youngspade » October 28th, 2009, 11:47 am

Fuck ALLHOOD its not the original so if you ask me YALL NIGGAZ FAKE. I would never join another site! I barely like this one no matter how MANY "REAL" niggaz is on there....its the same shit.

User avatar
youngspade
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2082
Joined: February 4th, 2004, 10:29 pm
What city do you live in now?: Inglewood
Location: Born and Raised in Inglewood, LA County (All Ova)
Contact:

Re: CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Unread post by youngspade » October 28th, 2009, 11:47 am

Fuck ALLHOOD its not the original so if you ask me YALL NIGGAZ FAKE. I would never join another site! I barely like this one no matter how MANY "REAL" niggaz is on there....its the same shit.

H572DSTA
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 755
Joined: December 28th, 2007, 5:57 pm
Location: ES Compton Parkside

Re: CPT BLOOD ON BLOOD BEEFS

Unread post by H572DSTA » February 16th, 2010, 7:58 am

Anybody heard that cap's beefin with nhp??????

i saw a tag on atlantic with

MobK cv3K cv70K sbccK pogcK and NHP187 !!!!!!!

Post Reply

Return to “Gang Questions & Info: Black gangs”