Page 1 of 3

What gangs do you hate

Posted: February 2nd, 2004, 10:39 pm
by MIDTOWN SB
Now I dont mean what gangs u hate, because they are crips or bloods, i mean what gangs do you hate because of an experience that has happen to you or one of your friends or something.

I personally cant stand 20s, them niggaz just make me sick, anytime I see them or here about them I just get pissed, I had a run in with them at the washington swapmeet once, they've killed a few of my homies, and some of my homies got robbed by them cats. I aint messin with that gang junk no more but I will forever be a 20k, I cant stand them niggaz.

Also I dont like nhc 111 cuz they killed my homie cuz of some crazy hoe.

lol and I dont like schoolyards cuz when we was kids they used to come up in are hood and take everyones bikes, you would go up rimpau and see all them cats from schoolyards ridin everyones bikes and junk, them niggaz should start a bike shop cuz thats all they on is some steal some bike shit. Other then that I dont really care about schoolyards cuz they dont be trippin on me or nothin.

I hated Fair Fax Gangsta Crips for the simple fact that all of them cats was marks, only 1 nigga from there had heat, they go around pocket checkin niggaz but would always get punked, niggaz call them selfs pocket checkin cats but neva checked no ones pockets, goin around talkin bout "pocket check cuhzz" lol, them cats was a joke, recruitin all them lil kids, lettin cats walk on they hood

I cant stand eight treys ether cuz them fags killed my girl

I aint got no luv fo ingelwood familys either cuz of some shit that happen with me and this hoe who's brothers was from familys, actin like they hard tryna dogg a nigga talkin bout shootin up a niggaz house but dont go threw with it. I mean I dont hate the hole hood just those specific people from it.

I dont hate any hoods as a hole except 20s

Re: What gangs do you hate

Posted: February 2nd, 2004, 10:48 pm
by Q
hate gkb(ny blood set)gangsta killa blood becuz i got jumped by dem in dey hood. they soft though

Re: What gangs do you hate

Posted: February 3rd, 2004, 3:23 am
by stateraised2000
dont really hate too many hoods other that hawaiian gardens. always have...always will...

Re: What gangs do you hate

Posted: February 3rd, 2004, 6:48 am
by BIG RUSTY
F13's cause they took my homeboy Tony Boy's car then they Killed him.Sacramento Oak park red rags cause they cowards when its one on one.All Merced red rags cause they shot me.

Re: What gangs do you hate

Posted: February 3rd, 2004, 7:06 am
by E`S`T
tortilla flats, 204st, harbor city, and harbor city crips..

Re: What gangs do you hate

Posted: February 3rd, 2004, 7:34 am
by MOMO
I don't like denver lane bloods, they shot my cousin.....he survived tho, but i still don't like them...

Re: What gangs do you hate

Posted: February 3rd, 2004, 11:07 am
by Pasa
I HATE ALL DICK LICKS
I HATE ALTADENA FLOCKS
I HATE ALL SIDELINE ASS CREWS THAT SUPPOSE TO BE GANGSTA BUT NOT CLAIMIN THE B OR C (CHOOSE A SIDE NIGGA)
DONT GOT NO LUV FOR ALOT OF DU ROC NIGGAS BUT I DONT HATE THE WHOLE HOOD THO
EVEN THO THEY RED RAGS I GOT A SPECIAL PLACE IN MY HEART FOR THEM FAMILY NIGGAS (LONG STORY)
I HATE PAPERBACK NIGGAS
SNOT RUNS
SNOOVERS
UGLY GIRLS
YA'LL KNOW WHO I'M TALKIN BOUT. DONT GET ON ME THO CAUSE U ASKED WHO I HATE AND I TOLD U.

RAYMOND OUT...

Re: What gangs do you hate

Posted: February 3rd, 2004, 7:12 pm
by Mysztikal
I Hate Hawaiin Gardens Bicthes one on one Tough guys when Iam in my car and them Bitch ass Niggas walking 10 deep and wanna say fuck niggers as I pass by lol and really dont Like Rips them niggas stank and Sexaholics and the wenne click called Gunnas in North side Long Bitch

Re: What gangs do you hate

Posted: February 3rd, 2004, 7:34 pm
by K1LLJOY
i hate
pacoima project boys
sanfernando 13
b.o.p
1-0 block

Re: What gangs do you hate

Posted: February 3rd, 2004, 7:42 pm
by Slim
I dont hate any set. Hate is a sign of fear. If you have a problem with someone, then take care of it.

Re: What gangs do you hate

Posted: February 3rd, 2004, 8:00 pm
by Q
Slim wrote:I dont hate any set. Hate is a sign of fear. If you have a problem with someone, then take care of it.
what are u talkin bout?

Re: What gangs do you hate

Posted: February 3rd, 2004, 8:45 pm
by coconut1202004
YEA HOMIE, I JUST HATE MUTHAS THAT HATE ON ME AND MY HOOD

SO FUCC ALL D-LICCERS,ATHEN MARCS,CEE-SAW- MAGGOTS

SNOOVAS,PAPER BAG,SNARVARD,SNOT-GUN,UGLY GIRLS

AND HAWAIIAN PUNCH(HAWTHORNE PIRU)

Re: What gangs do you hate

Posted: February 3rd, 2004, 10:31 pm
by Blues
Victory Park Crips(now deflunt)-They killed a innocent girl that had a

future ahead going to collage at UofL.May she rest in peace!

Re: What gangs do you hate

Posted: February 4th, 2004, 2:55 am
by Y.G.
I DISLIKE ANYBODY THAT DISLIKES BOMPTON P.I.R.U.'S ESPECIALLY TRAGNIEW PARK, CV 155ST., CV TORTILLA FLATS, NUTTY BLOCK, AND EVEN OHC 30'S, AND 60'S.

Re: What gangs do you hate

Posted: February 4th, 2004, 4:48 am
by looney
i got love for all blood sets i dont dislike one blood set vicelords to. some crips sets i really hate are the boovers and the insanes and rolling 60s and to top it off i really cant stand folks or donuts jokes or bricks acting like they the hardest gang that pitch fork aint nutting but a f*&*king rake

Re: What gangs do you hate

Posted: February 4th, 2004, 10:25 am
by TomTom
I HATE 60'S CAUZE THEY JUMPED ME, MY BRO, AND MY BOY AT THE FAIR AND STABBED MY BRO CAUZE WE WAS WOOPING THEM....i HATE OOVAS, CAUZE I'VE HAD SOOOOOOOO MANY FIGHTS WITH THEM IT'S A SHAME...SOME OF MY BOYS HAVE KILT THEM AND SOME OF THERE BOYS HAVE KILT OURS....

Re: What gangs do you hate

Posted: February 4th, 2004, 11:17 am
by Stone
I have no love for Rips besides my relatives who chose that side. Fvck Ese's who are out to Black. I've had scraps with fools from several sets.
I've been on both sides of robberies and shootings. I'm lucky to be living right now. These are the sets I have hate for:

Rips- 43gc, R40's, R60's, all EC, West Blvd, Pasadena Raymonds,Main St, Broadways, 42gc, and Hoovers(x rips). Like I said I don't like Rips period but these are the ones I've had scraps with.

Blood- CMGs, Hunters, Pueblo's, VNG, and Delman Heights(san bernardino).

Ese's-18st, 38st, Venice 13, F13, MVR, and this click in Buena Park.

Re: What gangs do you hate

Posted: February 7th, 2004, 10:36 am
by deeznuttz
I hate all Park Hill Bloodz period. We done had countless runs with all of dem. I dont hate all Bloodz though cuzz I got fam who are Damus. But as far as the ones here just 2 much sh@! between us. I've been stabbed and jumped by them and some of my closest homies been killed by dem.

Re: What gangs do you hate

Posted: February 8th, 2004, 3:01 am
by R-Tistic
I can't say it's any gangs I hate. Even tho I don't bang, to me, all gangs have done ignorant and hideous things, whether murders jackin jumpin people or whatever else.

I don't care much 4 Raymonds because they were tryin to start a fight at six flags with me and my homeboys who are all neutral, just because one had on a phillies jersey. They knew we weren't bangin, but since we were like 15 deep and they were about 12 deep, they all tried to instigate a fight.

As far as 60s go, it's a hard call because they are SOOO deep. Sayin u don't like 60s is like sayin u don't like people in Texas, because it's a generalization since it's so many of em and many of em are different from others. I hate the fact that some of em like to bang on people who aren't bangin and they always start mess wherever they are. I've seen em mess with more people who were completely mindin their business than any other gang. But at the same time, it is a lot of coo ones, so I can't say I don't like them as a whole.

I donno anybody from LBNHCR20s, but they had a incident with my homeboys who don't bang about a year and some ago which was very stupid, but I won't say "i hate them" because the 4 dudes fightin can't make me say i hate the entire gang.

Re: What gangs do you hate

Posted: February 8th, 2004, 5:34 am
by Young-Buck
a never had beef with no-one till those mutha fuckaz took ma boy
HARLEM 30 CRIPZ - Eastside Bitches!
Those mutha fuckaz got away with it 2 but if its the mutha fuckin last thing a do a will free his name ... and those muthaz fuckaz that took his life

South Side 4 Life

R.I.P 2 ma homie K - See You soon Dawg

Re: What gangs do you hate

Posted: February 8th, 2004, 6:09 am
by kevmac
52 74 83 Snoova ETG IFG and Harvard Park Bycycle Rims!

Re: What gangs do you hate

Posted: February 8th, 2004, 3:52 pm
by Mystic_duece_killa
I got hate fo the 32nd st. slobs 4 eva they said they needed my crew as an incorporation ta come out on top of the Sur`s they was bangin against.... they shot my brotha n my elder, then when it was all done they told me it was a set up cuz i didnt want to be with this nigga slob.....my boy took 6 fo me n i gotta live with it on my chest cuz that sh*t is my fault to a certain extent....still they gonna pay....so if any of u tre-duece`s iz readin this my niggaz gonna get you 12 n then we gon use your head to fuc*in play whiffle ball.....keep it hood niggaz

Re: What gangs do you hate

Posted: February 8th, 2004, 3:59 pm
by E`S`T
kevmac wrote:52 74 83 Snoova Fake Tramp Pranksta's Inglewatt Faggots and Harvard Park Bycycle Rims!
net bangin..lol

Re: What gangs do you hate

Posted: February 8th, 2004, 4:11 pm
by stateraised2000
say mystic, just tell on yourself man...

Re: What gangs do you hate

Posted: February 8th, 2004, 4:19 pm
by Mystic_duece_killa
stateraised2000 wrote:say mystic, just tell on yourself man...
that wo-man 4 your 411 homie. n bein in the fix i am like i give a F_CK!

Re: What gangs do you hate

Posted: February 8th, 2004, 5:33 pm
by Digital_Designs
DLB, RAC, RSC,UC

Re: What gangs do you hate

Posted: February 8th, 2004, 9:56 pm
by Young Nile
40's HPS..................

Re: What gangs do you hate

Posted: February 9th, 2004, 2:19 am
by stateraised2000
Mystic_duece_killa wrote:
stateraised2000 wrote:say mystic, just tell on yourself man...
that wo-man 4 your 411 homie. n bein in the fix i am like i give a F_CK!



LOL...OK, MY BAD...PEACE...

Re: What gangs do you hate

Posted: February 9th, 2004, 12:48 pm
by Ace2
this is a easy one for me I hate the 111NHC,104HTH.

Re: What gangs do you hate

Posted: February 9th, 2004, 2:53 pm
by kevmac
samdoobie wrote:
kevmac wrote:52 74 83 Snoova Fake Tramp Pranksta's Inglewatt Faggots and Harvard Park Bycycle Rims!
net bangin..lol
At least I won't get my cap peeled typing on my PC. :)

Re: What gangs do you hate

Posted: February 10th, 2004, 9:37 am
by Pasa
ALL WHO HATE RAYMOND CRIP

Re: What gangs do you hate

Posted: February 10th, 2004, 10:38 am
by THALOCPASADENA
WHO EVER!