Lil John

Discuss anything music from hip-hop to R&B to alternative music. Also included here are news worthy articles as it relates to music, musicians and the industry.
Anonymous20

Lil John

Unread post by Anonymous20 » July 29th, 2004, 3:06 pm

how many of yall like them songs by Lil John - Get Low n Bia Bia he did with Luda? I think they pretty hot. Me n my boys listen to Bia Bia sometimes rollin down the street n most of the time at parties the Get Low song gets the girls here crazy n the dancen n romances comes into play

User avatar
mr. chill
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 809
Joined: February 2nd, 2004, 1:08 am
Location: Los Angeles
Contact:

Re: Lil John

Unread post by mr. chill » July 29th, 2004, 3:54 pm

they music is tight for the club, but i got so sick of get low, Lil john got some tight beats, but lyrcally they are wack

User avatar
caineIsignz
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 219
Joined: December 3rd, 2003, 3:49 pm

Re: Lil John

Unread post by caineIsignz » July 31st, 2004, 10:06 pm

Lil John under Gangsta Rap

:lol:

Anonymous20

Re: Lil John

Unread post by Anonymous20 » August 1st, 2004, 5:52 am

lol yeh ya know i was thinkn about that after i posted it. Should have put it in hip-hop my bad.

GUNJA SMOKIN
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 257
Joined: July 7th, 2004, 5:19 pm

Re: Lil John

Unread post by GUNJA SMOKIN » August 2nd, 2004, 4:54 pm

LIL JOHN IS A FUCKIN JOKE. HIS BEATS SOUND LIKE THEY WAS MADE ON A MUDAFUCKIN FISHERPRICE KEYBOARD. OVERATED OVERPLAYED, OVER PAYED., AND OVER HYPED.
U EVER HEARD LIL JOHN TALK NORMALLY? HES A FUCKIN FAKE. ALL THAT SHIT IS A BIG ACT.
HE IS THE WORST THING TO HAPPEN TO HIP HOP. SOMEONE SHOOT THIS FAKE ASS HO

Anonymous20

Re: Lil John

Unread post by Anonymous20 » August 2nd, 2004, 5:37 pm

LOL well damn homie u make it sound like u in love with lil john ;) haha jk yo. I dunno i like the beat thats about it, dont really care for how the homie speaks normally or what hes say. All i know is it gets the girls here wet so its all good at parties..

User avatar
fistfullofboomstick
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 892
Joined: May 17th, 2004, 7:28 pm
Location: Toronto, ON, Canada

Re: Lil John

Unread post by fistfullofboomstick » August 2nd, 2004, 6:39 pm

hahaha, any of you ever see the dave chapelle skit about lil john?javascript:emoticon(':wink:')

Anonymous20

Re: Lil John

Unread post by Anonymous20 » August 2nd, 2004, 6:55 pm

nah yo cant say i have. What happens?

User avatar
fistfullofboomstick
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 892
Joined: May 17th, 2004, 7:28 pm
Location: Toronto, ON, Canada

Re: Lil John

Unread post by fistfullofboomstick » August 2nd, 2004, 6:57 pm

its just dave chapelle dressed up like lil john right, then every question sum1 asks him hes just sayin that "YEAAAH" stuff, and stuff liek that, then once in a while he talks with this like british accent, u gotta see it to find it funny man, try downloadin it if u like

Anonymous20

Re: Lil John

Unread post by Anonymous20 » August 2nd, 2004, 7:49 pm

lol yeh that vato's pretty funny with his comedy series n in the movies.

User avatar
fistfullofboomstick
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 892
Joined: May 17th, 2004, 7:28 pm
Location: Toronto, ON, Canada

Re: Lil John

Unread post by fistfullofboomstick » August 2nd, 2004, 8:01 pm

yeh man for sure, did u watch the lil john skit tho? if u dont have kazaa i could try send u sum man

style
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 98
Joined: August 22nd, 2003, 12:10 pm

Re: Lil John

Unread post by style » August 4th, 2004, 1:59 pm

yeah that skit was funny as hell, cuz it was true to the real person.

and bout his music, lyrically it sucks and all, but the production of those albums be clean as hell.

User avatar
phoenix
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 85
Joined: July 9th, 2004, 4:46 am

Re: Lil John

Unread post by phoenix » August 4th, 2004, 4:01 pm

hes got soem cool songs liek the oen with e40 is hella sick


how many of yall liek pastor troy?....does he claim anything

Anonymous20

Re: Lil John

Unread post by Anonymous20 » August 4th, 2004, 4:04 pm

Never heard of em.


Anonymous20

Re: Lil John

Unread post by Anonymous20 » August 4th, 2004, 5:22 pm

lmao omg that was too funny yo. WHAT? Have a nice flight :) WHAT?! Have a nice flight :) WHAT?! Hav a nice flight! OOOKKKK :D hahahah

User avatar
fistfullofboomstick
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 892
Joined: May 17th, 2004, 7:28 pm
Location: Toronto, ON, Canada

Re: Lil John

Unread post by fistfullofboomstick » August 4th, 2004, 5:23 pm

pardon me madam, will this be reflected on my frequent flyer miles? LOL

GUNJA SMOKIN
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 257
Joined: July 7th, 2004, 5:19 pm

Re: Lil John

Unread post by GUNJA SMOKIN » August 5th, 2004, 10:47 am

LMFAO, u get me.. WWWWHHHHHHAAAAAAAAAATTTTTTTT

Anonymous20

Re: Lil John

Unread post by Anonymous20 » August 5th, 2004, 10:53 pm

hahaha omg yo when he went to that old english rich guy talk i just laughed harder. That is one funny vato that Dave.

Light_skin_boi
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 116
Joined: May 19th, 2004, 10:58 pm
Location: South Australia
Contact:

Re: Lil John

Unread post by Light_skin_boi » August 6th, 2004, 6:01 pm

fistfullofboomstick wrote:hahaha, any of you ever see the dave chapelle skit about lil john?javascript:emoticon(':wink:')
lol i seen that not long ago that made me crack up laughin..... but tru thats pretty much all he says in his songs WHAT.... YEAH .... OK lmao but i like his beats though

Ms. Nisi
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 67
Joined: February 6th, 2004, 10:26 am
Location: Dirty South

Re: Lil John

Unread post by Ms. Nisi » August 8th, 2004, 2:16 pm

I seen that skit. Dave Chapelle is a mess! Lil John is ok. Get Low was an alright song. I heard Lil John is dating Christina Millan.

User avatar
fistfullofboomstick
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 892
Joined: May 17th, 2004, 7:28 pm
Location: Toronto, ON, Canada

Re: Lil John

Unread post by fistfullofboomstick » August 8th, 2004, 3:23 pm

WHAt? LOL, i never heard that, OKAY

Ms. Nisi
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 67
Joined: February 6th, 2004, 10:26 am
Location: Dirty South

Re: Lil John

Unread post by Ms. Nisi » August 8th, 2004, 4:32 pm

fistfullofboomstick wrote:WHAt? LOL, i never heard that, OKAY
It could not be true. Maybe just a rumor. I read it about two weeks ago on the BET Forums. They also had it listed in the news http://www.reactmag.com/news/oldnews.php?from=40

E-b.o.n.e.
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 55
Joined: December 22nd, 2003, 6:19 pm

Re: Lil John

Unread post by E-b.o.n.e. » August 8th, 2004, 4:53 pm

Yea Gurlz like short answers!

Anonymous20

Re: Lil John

Unread post by Anonymous20 » August 8th, 2004, 5:04 pm

Christina Milian looks pretty good to me why she with lil john ? lol

GUNJA SMOKIN
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 257
Joined: July 7th, 2004, 5:19 pm

Re: Lil John

Unread post by GUNJA SMOKIN » August 8th, 2004, 5:12 pm

OH FUCKIN DEAR

User avatar
fistfullofboomstick
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 892
Joined: May 17th, 2004, 7:28 pm
Location: Toronto, ON, Canada

Re: Lil John

Unread post by fistfullofboomstick » August 8th, 2004, 8:10 pm

well, if i was hittin that girl, all id be sayin is YEAH and OKAY too lol

Anonymous20

Re: Lil John

Unread post by Anonymous20 » August 8th, 2004, 8:27 pm

hahaha too funny yo just thinkn about that "Lil smack my azz" OOKKK "oh yeh just like that baby" YYEEAAHHH haha ah man they should do a skit like that.

User avatar
fistfullofboomstick
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 892
Joined: May 17th, 2004, 7:28 pm
Location: Toronto, ON, Canada

Re: Lil John

Unread post by fistfullofboomstick » August 8th, 2004, 9:24 pm

he always looks like hes about to ryme, but never gets around to it, i mean, theres gotta be summ1 to professinally yell OK and YEAh so hes prolly just too busy LOL

GUNJA SMOKIN
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 257
Joined: July 7th, 2004, 5:19 pm

Re: Lil John

Unread post by GUNJA SMOKIN » August 12th, 2004, 4:21 pm

nah he just a fake ass house n&(*a. trying to be all hard and shit. i bet that punk aint in the club "gettin crunk" he probly sitting with his lil pop star gal friend watching mtv. i cant wait till these ppl wake up and realise that he and his music are just fuckin str8 up WACK

long live REAL hip hop

User avatar
fistfullofboomstick
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 892
Joined: May 17th, 2004, 7:28 pm
Location: Toronto, ON, Canada

Re: Lil John

Unread post by fistfullofboomstick » August 12th, 2004, 5:23 pm

heheh i dont think anyone hear thinks hes a real gangsta, and if you do youre prolly on the wrong forum lol, i think hes a clown, and clowns make me laugh man

User avatar
babylimpy
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 164
Joined: August 11th, 2004, 11:10 am
Location: HELL REJECT

Re: Lil John

Unread post by babylimpy » September 7th, 2004, 8:52 pm

fistfullofboomstick wrote:hahaha, any of you ever see the dave chapelle skit about lil john?javascript:emoticon(':wink:')
hell yeah, that sh-t was off the hook funny,you know where i could see that again,it was funny ass sh-t

Post Reply

Return to “Music and News”