CRUNK? I HATE the SHIT SPECIALLY LIL JON

Discuss anything music from hip-hop to R&B to alternative music. Also included here are news worthy articles as it relates to music, musicians and the industry.
User avatar
JR
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 278
Joined: January 3rd, 2005, 1:10 pm
Contact:

CRUNK? I HATE the SHIT SPECIALLY LIL JON

Unread post by JR » January 8th, 2005, 4:04 am

YO ANYONE LIKE CRUNK? I HATE THAT SHIT

User avatar
PREACH
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 674
Joined: February 28th, 2004, 4:02 pm
Location: west coast

Unread post by PREACH » June 16th, 2005, 1:45 am

i agree, it's weak. west coast muzik on mine!!!

BlueCadillaC167
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 809
Joined: February 22nd, 2004, 8:53 pm
Location: Bronx,NY
Contact:

Unread post by BlueCadillaC167 » June 16th, 2005, 9:35 pm

Certain Crunk songs is aiight. Crunk is not as bad as Reggaeton Ill tell u that.

User avatar
PREACH
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 674
Joined: February 28th, 2004, 4:02 pm
Location: west coast

Unread post by PREACH » June 17th, 2005, 12:03 am

whut! u trippin homeboy. reggaeton iz dope.

jaNky1
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 53
Joined: April 20th, 2005, 1:39 pm
Location: L.A./MGC/H65D

Unread post by jaNky1 » June 17th, 2005, 12:06 am

BlueCadillaC167 wrote:Certain Crunk songs is aiight. Crunk is not as bad as Reggaeton Ill tell u that.


lol real shit...some crunk is aight like that trill-ville album that nigga lil jon hooked up those beats and them niggaz spittin cool shit especially that nigga dirty mouth...reggaeton is hot-garbage to me...the shit give a nigga a headache but i aint knockin it

luis x
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 69
Joined: May 31st, 2005, 8:34 pm
Location: miami

Unread post by luis x » June 17th, 2005, 8:48 am

some crunk is koo and othas is bad

dl
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 213
Joined: February 14th, 2004, 2:24 pm
What city do you live in now?: Who cares

Unread post by dl » June 17th, 2005, 10:37 am

Don't like it.

User avatar
Nik
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 234
Joined: February 8th, 2004, 12:31 am
Location: Sagnasty-In The Land Of 5

Unread post by Nik » June 17th, 2005, 2:23 pm

Only shit like that im feelin is that song lil jon did with ice cube.

se11
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2247
Joined: October 12th, 2004, 9:48 pm
Location: NYC

Unread post by se11 » June 17th, 2005, 2:28 pm

both of them suck. i'll put up with reggaeton because a lot of girls like it. but that whole crunk shit really sucks.

anonymousman
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 482
Joined: February 8th, 2004, 10:42 pm

Unread post by anonymousman » June 17th, 2005, 4:26 pm

se11 wrote:both of them suck. i'll put up with reggaeton because a lot of girls like it. but that whole crunk shit really sucks.


some reggaeton sht is cool but that gasolina song has to go. don omar has some cool sht but about the hoe's liking it, i think they are more into that crunk sht, at least here in northern cali. lil john fkn sux i cant wait till next year when everyone stops playing his sht

RestInPeaceBigT
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 38
Joined: June 14th, 2005, 4:34 pm
Location: Los Angeles

wtf

Unread post by RestInPeaceBigT » June 17th, 2005, 4:46 pm

crunk? whats crunk? some sort of date rape drug?

User avatar
kverdugazo
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 150
Joined: April 23rd, 2005, 6:37 am
Location: Sto Domingo, Rep Dom; Seattle,WA; Hub City, CA

Unread post by kverdugazo » June 17th, 2005, 5:10 pm

That crunk b.s. is kinda wack but that's all they play nowadays at the club... gay -ass dj's...As for reggaetón.. they should just keep it in the latin clubs where they bump salsa, merengue, and bachata.. niggas don't understand a word they sayin' so of course they aint gonna dig it...I understand it so I like a lot of it except la mierda like gasolina and the same shi* thats already been out for 3 years already. Who keeps buying that dirty souff b.s. anyway?

se11
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2247
Joined: October 12th, 2004, 9:48 pm
Location: NYC

Unread post by se11 » June 17th, 2005, 5:42 pm

keverdugo wrote:Who keeps buying that dirty souff b.s. anyway?


people in the south lol

Sentenza
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 6525
Joined: January 17th, 2005, 10:48 am
Country: Germany
If in the United States: American Samoa
What city do you live in now?: WestBerlin
Location: Overseas

Unread post by Sentenza » June 17th, 2005, 5:49 pm

crunk is mainstream thrash in my eyes....
no message involved and not much musicality or rap skills.
but to each his own....

RestInPeaceBigT
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 38
Joined: June 14th, 2005, 4:34 pm
Location: Los Angeles

Re: wtf

Unread post by RestInPeaceBigT » June 17th, 2005, 6:59 pm

RestInPeaceBigT wrote:crunk? whats crunk? some sort of date rape drug?

User avatar
SkoobyDoo
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 685
Joined: May 27th, 2005, 5:43 pm
Location: Indy
Contact:

Unread post by SkoobyDoo » June 18th, 2005, 7:44 pm

Crunk Music = The worst thing to happen to hiphop.

BlaKK
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 5533
Joined: December 7th, 2003, 2:17 pm
Location: s/s riverside
Contact:

Unread post by BlaKK » June 18th, 2005, 8:10 pm

Exactly nigga...Monkey Shyt is a Got Damn Discrace...What happen To that shyt from Deep In The hood, That Gangsta Shyt that Used to Get Loud Play in The 90'S?

User avatar
ogcjm
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 77
Joined: February 5th, 2004, 8:07 pm
Location: kentucky
Contact:

Unread post by ogcjm » June 19th, 2005, 3:44 am

what crunk is the real dirty 3rd musik of the south man GET ON MY LEVEL lilscrappy TRILLVILLE thats tight

User avatar
ogcjm
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 77
Joined: February 5th, 2004, 8:07 pm
Location: kentucky
Contact:

Unread post by ogcjm » June 19th, 2005, 3:45 am

se11 wrote:
keverdugo wrote:Who keeps buying that dirty souff b.s. anyway?


people in the south lol
I DO I LIVE in the DIrty

RestInPeaceBigT
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 38
Joined: June 14th, 2005, 4:34 pm
Location: Los Angeles

Unread post by RestInPeaceBigT » June 19th, 2005, 10:56 am

BlaKK wrote:Exactly nigga...Monkey Shyt is a Got Damn Discrace...What happen To that shyt from Deep In The hood, That Gangsta Shyt that Used to Get Loud Play in The 90'S?


you made crunk didnt you, its one of your instant rice toppings

when the person gets paralyzed you rape em

you filthy chink

BlaKK
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 5533
Joined: December 7th, 2003, 2:17 pm
Location: s/s riverside
Contact:

Unread post by BlaKK » June 19th, 2005, 1:21 pm

AHAHAHAHHA This Nigga RestInPIss Claim He From LA, Cuzz you a Funny ass nigga. and Just so You know Nigga, Im Laughen at your baby shyt. Reality You Called My Chink I'd Slit your throat and Leave You in some Guttah, Leakin, Shakin Like a Dildo Cuzz, Foamin Out the Mouth...

But Imma Be in LA on Friday, Im Right here in Riverside Cuzz, Its a 20 Minute Drive Takin the I 15 Freeway, Keep Poppin Off and Ill Get that IP address nigga... And I Put that on The Dread... And We Can Make this Cyber Talk...Real Talk... Feel Me?

User avatar
Dr. Gonzo
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1210
Joined: December 20th, 2004, 7:26 pm
Location: Lost Angeles

Unread post by Dr. Gonzo » June 19th, 2005, 1:30 pm

Great Blakk. When the cops start investigating who killed him and go to his home and look inside his PC and find all his posts here they will find you tellling him you were getting ready to slit his throat on friday lol.

Don't let the small stuff sweat you.

BlaKK
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 5533
Joined: December 7th, 2003, 2:17 pm
Location: s/s riverside
Contact:

Unread post by BlaKK » June 19th, 2005, 1:34 pm

Nah, I Just wanted this nigga to know, That I Know wussup, I would'nt Ride on some little Younghead Illiterite Nigga Over some Net beefin, But I want this Nigga to Know I Know Where he Stay, And I know where he sleep, And it Far from Where i Am Right now... its within Driving Distance... He's one of them Niggas I would take 40 Minutes out of my day to Drive to His crib and slap that niggas face, Just for acten up, and Poppin off.

User avatar
ogcjm
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 77
Joined: February 5th, 2004, 8:07 pm
Location: kentucky
Contact:

Unread post by ogcjm » June 20th, 2005, 3:03 am

RestInPeaceBigT wrote:
BlaKK wrote:Exactly nigga...Monkey Shyt is a Got Damn Discrace...What happen To that shyt from Deep In The hood, That Gangsta Shyt that Used to Get Loud Play in The 90'S?


you made crunk didnt you, its one of your instant rice toppings

when the person gets paralyzed you rape em

you filthy chink
dude you have issues LOL rice topping ha ha

dblack
Newbie
Newbie
Posts: 15
Joined: August 11th, 2004, 11:04 am

Unread post by dblack » June 20th, 2005, 3:00 pm

I hate that fuckin bastard john

RestInPeaceBigT
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 38
Joined: June 14th, 2005, 4:34 pm
Location: Los Angeles

wtfffffffff

Unread post by RestInPeaceBigT » June 20th, 2005, 3:21 pm

blakk im waitin for u

i called graysons hes here to back me up, we gonna have a d-day duel chink

yo dont try your dirty tricks i know how u like to throw your instant rice in my eyes!!!!

anonymousman
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 482
Joined: February 8th, 2004, 10:42 pm

Unread post by anonymousman » June 20th, 2005, 7:28 pm

i like sht from the south like scarface, outkast when they first came out, young buck, but yeah lil john did give it a bad reputation.

User avatar
ogcjm
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 77
Joined: February 5th, 2004, 8:07 pm
Location: kentucky
Contact:

Unread post by ogcjm » June 21st, 2005, 12:30 am

anonymousman wrote:i like sht from the south like scarface, outkast when they first came out, young buck, but yeah lil john did give it a bad reputation.
but them dirty boys are TRILL

User avatar
Rymez_Nz_221
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 76
Joined: June 12th, 2005, 9:21 pm
Location: sydney, australia

Unread post by Rymez_Nz_221 » June 21st, 2005, 3:54 am

i dno about crunk, lil wyte is sorta crunk, i like him.. but fuck, lil john, i wanna rip those dreds out of his head when i hear him screaming into the mic asif somebody has kicked his nuts :| 8)

BlueCadillaC167
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 809
Joined: February 22nd, 2004, 8:53 pm
Location: Bronx,NY
Contact:

Unread post by BlueCadillaC167 » June 21st, 2005, 10:45 am

Whatever happened to BoneCrusher?

User avatar
ogcjm
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 77
Joined: February 5th, 2004, 8:07 pm
Location: kentucky
Contact:

Unread post by ogcjm » June 21st, 2005, 11:38 pm

BlueCadillaC167 wrote:Whatever happened to BoneCrusher?
yo hes still around

BG MLOCO
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1370
Joined: February 15th, 2004, 11:10 pm
What city do you live in now?: crooklyn
Location: ENY BROOKLYN, NEW YORK

Unread post by BG MLOCO » June 22nd, 2005, 12:18 pm

CRUNK IS WHATS UP BEATS IS HARD, LYRICALLY IT IS WACK ITS JUST HYPE MUSIC

Post Reply

Return to “Music and News”