WHAT Y'ALL THINK BOUT R KELLY BEING A PEDOPHILE?

Discuss anything music from hip-hop to R&B to alternative music. Also included here are news worthy articles as it relates to music, musicians and the industry.
User avatar
JR
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 278
Joined: January 3rd, 2005, 1:10 pm
Contact:

WHAT Y'ALL THINK BOUT R KELLY BEING A PEDOPHILE?

Unread post by JR » March 28th, 2005, 12:09 pm

I think he is they got video tape evidence plus they found child porn o his comp
Last edited by JR on April 30th, 2005, 6:41 am, edited 1 time in total.

S.R.E.
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 124
Joined: October 12th, 2004, 8:06 am

Re: WHAT Y'ALL THINK BOUT R KELLY BEING A PEDOPHILE?

Unread post by S.R.E. » April 28th, 2005, 11:47 am

Well I dont know if he's a pedophile or not thats yet to be proven, plus I havent seen the tape. However, no matter if you like him or not he makes good music and I am really feeling his last two cuts one is about making love in the kitchen (cant remember the name to it) and another song called closet. Those songs are pretty tight.

User avatar
NaTaS
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 82
Joined: February 14th, 2005, 12:14 am

Re: WHAT Y'ALL THINK BOUT R KELLY BEING A PEDOPHILE?

Unread post by NaTaS » April 28th, 2005, 2:58 pm

I seen the video and he did it lol
that must be his thang I guess?Remember he was with Aliya way back in the day and she was really young,I dont think it is right but if it makes a difference that girl in the video was a str8 up freak she wasnt just some innicent little girl.
The thing that I dont understand is how women are still on his nutts,let the average brotha on the street do some shit like that and hed be a pervert,lol hoes is crazy

Paper Chaser
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 67
Joined: February 20th, 2005, 10:29 am

Re: WHAT Y'ALL THINK BOUT R KELLY BEING A PEDOPHILE?

Unread post by Paper Chaser » April 28th, 2005, 4:20 pm

yeah that was him in that video, but the girl didn't really look that young. I mean she was like a 36,24,36.

I would call him a pedophile if I seen him with a child that was definetly under age.

User avatar
JR
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 278
Joined: January 3rd, 2005, 1:10 pm
Contact:

Re: WHAT Y'ALL THINK BOUT R KELLY BEING A PEDOPHILE?

Unread post by JR » April 30th, 2005, 6:45 am

8 Jan 1969 Born as Robert Kelly, Chicago IL.

16 Jan 1979 Aaliyah Dana Haughton born, Brooklyn.

24 May 1994 Produces Aaliyah's first album, Age Ain't Nothing But A Number.

31 Aug 1994 Aaliyah and R Kelly secretly married at the Sheraton Gateway Suites, Rosemont, IL. Aaliyah never admitted being married, though Vibe published a copy of the marriage certificate. Unfortunately, she was only 15 at the time, so thus the marriage was later annulled.

25 Aug 2001 Aaliyah and eight others killed in a plane crash, Abaco Island, Bahamas.

29 Apr 2002 Patrice Jones, age 20, files suit against R. Kelly for alleged statutory rape (which allegedly occurred when she was allegedly 16) and for forcing her to have an abortion. The pair allegedly bumped uglies for nine months.

24 May 2002 R. Kelly arrested after indictment on 21 counts of child pornography, concerning a videotape showing him fucking a fourteen year old girl.

5 Jun 2002 Montina "Tina" Woods, age 33, files suit against R. Kelly, claiming invasion of privacy after the singer allegedly recorded their fucking on secret videotape. She seeks only $50,000, even though this alleged videotape is everywhere.

22 Jan 2003 R. Kelly arrested on charges of child pornography again, after a search of his rented apartment turns up digital pictures of him (allegedly) having sex with an underage girl. Is it the same underage girl as before?

R KELLY MARRIED ALLIYAH WHEN SHE WAS 15 AINT THAT PROOF WHEN HE WAS 25

Anesis
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 286
Joined: February 5th, 2005, 6:24 pm
Location: Houston, Texas

Re: WHAT Y'ALL THINK BOUT R KELLY BEING A PEDOPHILE?

Unread post by Anesis » April 30th, 2005, 7:38 am

Paper Chaser wrote:yeah that was him in that video, but the girl didn't really look that young. I mean she was like a 36,24,36.

I would call him a pedophile if I seen him with a child that was definetly under age.
So having "good" proportions means that she's no longer a child? Just cause she's got big boobs doesn't mean she's a woman. Girls start developing nowadays in *elementary* school. I have girls who are 12 and 13 years old that look like they are in college. Does that mean they are mature enough to be boinking some adult man?

I understand that some girls lie about their age to get older men, but this looks like a habit to me.

Paper Chaser
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 67
Joined: February 20th, 2005, 10:29 am

Re: WHAT Y'ALL THINK BOUT R KELLY BEING A PEDOPHILE?

Unread post by Paper Chaser » May 1st, 2005, 11:09 am

Anesis wrote:
Paper Chaser wrote:yeah that was him in that video, but the girl didn't really look that young. I mean she was like a 36,24,36.

I would call him a pedophile if I seen him with a child that was definetly under age.
So having "good" proportions means that she's no longer a child? Just cause she's got big boobs doesn't mean she's a woman. Girls start developing nowadays in *elementary* school. I have girls who are 12 and 13 years old that look like they are in college. Does that mean they are mature enough to be boinking some adult man?

I understand that some girls lie about their age to get older men, but this looks like a habit to me.
if she's a child,she's a child.

Some people act like he is a regular pedophile, which I don't believe is the case, from what I see.

The pedophiles that I usually see on T.V. like children without any sign of maturity. I don't think R Kelly is like that.

I think he is just like they use to be back in the days when the men would marry 15 and 16 year old girls, but I guess it was ok then.

User avatar
Nik
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 234
Joined: February 8th, 2004, 12:31 am
Location: Sagnasty-In The Land Of 5

Unread post by Nik » June 10th, 2005, 4:07 pm

Fuck that sorry ass nigga.

User avatar
Nik
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 234
Joined: February 8th, 2004, 12:31 am
Location: Sagnasty-In The Land Of 5

Unread post by Nik » June 10th, 2005, 4:09 pm

and oh yeah LMFAO@niggas admiting to watching child porn........theres somthin wrong with ya'll niggas

User avatar
purplecityhello
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1851
Joined: October 7th, 2004, 10:51 am
Location: Harlem World aka Purple City
Contact:

Unread post by purplecityhello » June 10th, 2005, 4:18 pm

FIRST shorty looked almost fully developed, and im a real man so imma own up to real shit - dont tell me none of you havent ever bumped into a shorty who was 17 or 18 and got the number, mind you she looks like an grown ass woman and she gives you an age like 23 or 24 and you believe that shit only to find out later --- and when you was in highschool how many bitchees did ya know that fucked with older niggas that usta drive by the school and pick em up? hell some of ya niggas prolly do that shit now

SECOND I commend the nigga for making a comeback from that shit - i hope he sell more records -- imma buy his shit

User avatar
Dr. Gonzo
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1210
Joined: December 20th, 2004, 7:26 pm
Location: Lost Angeles

Unread post by Dr. Gonzo » June 10th, 2005, 4:35 pm

The only problem with you're statement is he knew her age because the girls parents knew him. He knew that the pussy was illegal but did not care because he is a deviant little fuck who is into urinating inside the mouths of 14 year olds.

Anesis
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 286
Joined: February 5th, 2005, 6:24 pm
Location: Houston, Texas

Unread post by Anesis » June 11th, 2005, 8:23 am

purplecityhello wrote:FIRST shorty looked almost fully developed, and im a real man so imma own up to real shit - dont tell me none of you havent ever bumped into a shorty who was 17 or 18 and got the number, mind you she looks like an grown ass woman and she gives you an age like 23 or 24 and you believe that shit only to find out later
I have 12 and 11 year old children who look like they could be on Girls Gone Wild. I know kids today are maturing faster than previous generations. They are more sexually aware and they are in the age of experimentation. Not a good combo for a grown man, at least in the legal sense of the word.

I know one man who is in prison right now because he slept with a 16 year old girl who reported statutory rape after he went back to his wife. Is it right? No. But it's the choice he made without thinking. If you sleep with them, you better damn well know who (and how old) they are. If you run around and hump the first thing you see, you are going to end up in some kinda trouble.

And if you just listen to a 14 year old girl (even one who looks 21), most of them will give their maturity level away in about 20 (or less) minutes. There is a huge difference between a 14 year old and even a 17 year old. You can *generally* tell the difference if you aren't entranced with their huge boobs.

There's no need to make excuses for him.

User avatar
Nik
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 234
Joined: February 8th, 2004, 12:31 am
Location: Sagnasty-In The Land Of 5

Unread post by Nik » June 15th, 2005, 3:50 pm

btw did r.kelly get outta this?or is it still going?

User avatar
tysuave
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 551
Joined: May 27th, 2005, 11:18 am
What city do you live in now?: vegas
Location: 951/702

Unread post by tysuave » June 16th, 2005, 1:57 am

man I know 16 year olds that only mess with older dudes everybody was in highschool before so then you should know what im talking about rember that girl you liked in class but she said you was to young and, you dont have a car most of the time it was the best looking girl with the best body but she only mess with older dudes.

User avatar
NW10
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 873
Joined: December 23rd, 2004, 11:11 am
Location: England

Re: WHAT Y'ALL THINK BOUT R KELLY BEING A PEDOPHILE?

Unread post by NW10 » June 16th, 2005, 5:53 am

JR wrote: R KELLY MARRIED ALLIYAH WHEN SHE WAS 15 AINT THAT PROOF WHEN HE WAS 25
thats enough for me

User avatar
Nik
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 234
Joined: February 8th, 2004, 12:31 am
Location: Sagnasty-In The Land Of 5

Unread post by Nik » June 17th, 2005, 2:27 pm

Well.... anyways never know who there related to I know a tough man champion that is after some nigga for that shit hahaha




AND IF YOU KNOW SHES THAT YOUNG THERES SOMTHING WRONG WITH YOU!!!!!!

User avatar
SWblocks-Veteran
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 495
Joined: March 24th, 2005, 1:26 am
What city do you live in now?: Houston
Location: Southside Houston, Tx

Unread post by SWblocks-Veteran » June 21st, 2005, 1:27 am

purplecityhello wrote:FIRST shorty looked almost fully developed, and im a real man so imma own up to real shit - dont tell me none of you havent ever bumped into a shorty who was 17 or 18 and got the number, mind you she looks like an grown ass woman and she gives you an age like 23 or 24 and you believe that shit only to find out later --- and when you was in highschool how many bitchees did ya know that #%@& with older niggas that usta drive by the school and pick em up? hell some of ya niggas prolly do that shit now
dont make it right no matter what the excuses are he's a grown ass entrepreneur w/mils he dont meet girls just walking down the streets he picks them out of a group of boppers at his concerts and takes them to the spot to get served...he knew she was young..he wanted that young pussy.. he had child porn on his computer....thats why he got 14 counts of that shit. Fuck that dude I aint jammed his shit since...I aint gonna put money in that dudes pockets...niggas get broomsticks broken off in their asses for that shit down here behind bars so I dont see why soo many ppl giving this kat a pass when if he was a civilian ppl would be stoning him.

Post Reply

Return to “Music and News”