Fox News

These concepts are socially constructed and have been given much weight. What are your thoughts?
black
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 713
Joined: November 16th, 2005, 6:49 am
Location: "It is the racist who creates the inferior." fanon.

Fox News

Unread post by black » March 16th, 2007, 7:04 am

Fuck Fox, that's real.






User avatar
'X'
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 3127
Joined: May 31st, 2004, 10:36 am
Country: Hong Kong, China
If in the United States: North Dakota
What city do you live in now?: ........

Re: Fox News

Unread post by 'X' » March 16th, 2007, 7:19 am

X as quoted from somewhere else on this topic..

"Anybody surprised at this?

It's not those like the ones quoted on this video that bothers me, I can respect the ones who who can be brutally honest about how they feel about us. It's the ones who use them bs lines like- they "love everybody, regardless of skin color" or " I have a Black friend", but deep down inside they feel the same way and think the same thoughts as those in this video that I trip off of...


And Mark Furman know he wrong for that bs he said..lol

And you trip off how when the brutha was speaking truth about the police, they had to cut him quick....lol/ :x

johnnnny
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 736
Joined: February 7th, 2007, 4:03 pm

Unread post by johnnnny » March 16th, 2007, 8:14 am

-X, you going crazy with the avatars
-and to think someone actually pm'd me,mad when i had someone on fire for an avatar awhile back lol

--------------------------------------------------------------------------------------
johnnnny wrote:
Black Top wrote:
johnnnny wrote:whats stupid is that there mad at black people cause white people arent having enough babies.......

aint it man...... why we always gotta be the root of their own problems.
its #%@&#%@ retarded the whole situation, and fox is wrong black people arent the problem. The problem with my people is that we would rather own expensive material things, then have babies. Then those people who spend there money on materials instead of kids realize there greedyness and go and point the finger. Cause the kinds of people run fox and other things in our countries. The greedy folk
why we always gotta be the root of their own problems
because colored people living in a white society make for easy targets, sorry but its true
-----------------------------------------------------------------------------
- i laughed when they went through the intro and said "Fox News for fair and reliable news" lol"
-HEY BLACK HOW DO YOU FEEL ABOUT FOX DOING ALL THIS STUPID SHIT????????

Sentenza
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 6525
Joined: January 17th, 2005, 10:48 am
Country: Germany
If in the United States: American Samoa
What city do you live in now?: WestBerlin
Location: Overseas

Re: Fox News

Unread post by Sentenza » March 16th, 2007, 8:32 am

'X' wrote:
X as quoted from somewhere else on this topic..

"Anybody surprised at this?

It's not those like the ones quoted on this video that bothers me, I can respect the ones who who can be brutally honest about how they feel about us. It's the ones who use them bs lines like- they "love everybody, regardless of skin color" or " I have a Black friend", but deep down inside they feel the same way and think the same thoughts as those in this video that I trip off of...


And Mark Furman know he wrong for that bs he said..lol

And you trip off how when the brutha was speaking truth about the police, they had to cut him quick....lol/ :x
I think journalistically, Fox News is the biggest pile of shit in the world.

They are complete hippocrits.

A Ghost
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 5404
Joined: September 21st, 2005, 6:47 pm
Location: Niagara Falls, New York

Unread post by A Ghost » March 16th, 2007, 1:43 pm

X


What the fuck is that in your Avy???

black
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 713
Joined: November 16th, 2005, 6:49 am
Location: "It is the racist who creates the inferior." fanon.

Re: Fox News

Unread post by black » March 16th, 2007, 3:37 pm

'X' wrote: "Anybody surprised at this?"
They shouldn't be surprised fox is fox and a goat a goat.
'X' wrote: It's not those like the ones quoted on this video that bothers me, I can respect the ones who who can be brutally honest about how they feel about us. It's the ones who use them bs lines like- they "love everybody, regardless of skin color" or " I have a Black friend", but deep down inside they feel the same way and think the same thoughts as those in this video that I trip off of...
I feel ya bruh, some of the ones talking about "i love everybody regardless of color" that you speaking about be on this board. And them same ones talking that "love everybody" shit be on this bitch cosigning for fox and posting sneaky shit.
'X' wrote: And Mark Furman know he wrong for that bs he said..lol
that dude always got some b.s to say that's why they keep him on the payroll.
'X' wrote: And you trip off how when the brutha was speaking truth about the police, they had to cut him quick....lol/ :x
?

black
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 713
Joined: November 16th, 2005, 6:49 am
Location: "It is the racist who creates the inferior." fanon.

Re: Fox News

Unread post by black » March 16th, 2007, 3:42 pm

Sentenza wrote: I think journalistically, Fox News is the biggest pile of shit in the world.

They are complete hippocrits.
Yeah them mufuckas is biased and racist like mufucka. but its not just them alot of media is liked that. i be laughin at how some of these dudes on here be saying they not racist but yet they watch fox news.

GTS
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1289
Joined: March 23rd, 2004, 11:19 am
Location: VALLEJO
Contact:

Unread post by GTS » March 16th, 2007, 3:59 pm

LOL at just fox news, wake up all news is bias.

User avatar
'X'
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 3127
Joined: May 31st, 2004, 10:36 am
Country: Hong Kong, China
If in the United States: North Dakota
What city do you live in now?: ........

Unread post by 'X' » March 16th, 2007, 4:02 pm

johnnnny wrote:-X, you going crazy with the avatars
-and to think someone actually pm'd me,mad when i had someone on fire for an avatar awhile back lol
They emailed you about that avatar?? Who? :twisted: ...I used the same one on here, and noone got at me.... :arrow:

black
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 713
Joined: November 16th, 2005, 6:49 am
Location: "It is the racist who creates the inferior." fanon.

Unread post by black » March 16th, 2007, 4:19 pm

johnnnny wrote: -HEY BLACK HOW DO YOU FEEL ABOUT FOX DOING ALL THIS STUPID SHIT????????
same way i feel about you clown.
johnnny wrote:obama sounds too much like osama.....
^^^^ sounds like that fox news bit to me

User avatar
Christina Marie
Moderator
Moderator
Posts: 9305
Joined: August 11th, 2005, 4:58 pm
Country: United States
If in the United States: Pennsylvania
What city do you live in now?: From LB to PA
Location: CA

Unread post by Christina Marie » March 16th, 2007, 4:20 pm

A Ghost wrote:X


What the fu-- is that in your Avy???

And somebody mentioned attention whore?

black
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 713
Joined: November 16th, 2005, 6:49 am
Location: "It is the racist who creates the inferior." fanon.

Unread post by black » March 16th, 2007, 4:21 pm

GTS wrote:LOL at just fox news, wake up all news is bias.
black wrote: Yeah them mufuckas is biased and racist like mufucka. but its not just them alot of media is liked that.

User avatar
'X'
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 3127
Joined: May 31st, 2004, 10:36 am
Country: Hong Kong, China
If in the United States: North Dakota
What city do you live in now?: ........

Unread post by 'X' » March 16th, 2007, 4:57 pm

black wrote:
johnnnny wrote: -HEY BLACK HOW DO YOU FEEL ABOUT FOX DOING ALL THIS STUPID SHIT????????
same way i feel about you clown.
johnnny wrote:obama sounds too much like osama.....
^^^^ sounds like that fox news bit to me

lol...

A Ghost
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 5404
Joined: September 21st, 2005, 6:47 pm
Location: Niagara Falls, New York

Unread post by A Ghost » March 16th, 2007, 6:01 pm

Christina Marie wrote:
A Ghost wrote:X


What the fu-- is that in your Avy???

And somebody mentioned attention whore?
I never said you were an attention whore.

I just cant figure out why X has a picture of some guy in a hospital, minus 1 foot

User avatar
Christina Marie
Moderator
Moderator
Posts: 9305
Joined: August 11th, 2005, 4:58 pm
Country: United States
If in the United States: Pennsylvania
What city do you live in now?: From LB to PA
Location: CA

Unread post by Christina Marie » March 16th, 2007, 6:19 pm

A Ghost wrote:
Christina Marie wrote:
A Ghost wrote:X


What the fu-- is that in your Avy???

And somebody mentioned attention whore?
I never said you were an attention whore.

I just cant figure out why X has a picture of some guy in a hospital, minus 1 foot
I know you werent talking about me and ya, the avi is foul!!!!!! :lol:

A Ghost
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 5404
Joined: September 21st, 2005, 6:47 pm
Location: Niagara Falls, New York

Unread post by A Ghost » March 16th, 2007, 6:24 pm

Christina Marie wrote: the avi is foul!!!!!! :lol:
That shit looks like it hurt :shock: :? :(

johnnnny
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 736
Joined: February 7th, 2007, 4:03 pm

Unread post by johnnnny » March 17th, 2007, 6:57 am

'X' wrote:
black wrote:
johnnnny wrote: -HEY BLACK HOW DO YOU FEEL ABOUT FOX DOING ALL THIS STUPID SHIT????????
same way i feel about you clown.
johnnny wrote:obama sounds too much like osama.....
^^^^ sounds like that fox news bit to me

lol...
lol, only on streetgangs.com ....

johnnnny
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 736
Joined: February 7th, 2007, 4:03 pm

Unread post by johnnnny » March 17th, 2007, 7:15 am

obama sounds too much like osama.....
^^^^ sounds like that fox news bit to me
-its called an opinion, and i see your either to ignorant or stupid to accept it :cry: . So what you going back and requoting my stuff? Look at what you quoted and look at the thread you quoted it from. I dont call that being a clown i call that stupid!

-whats your deal with me anyways black?, you just one day started riding me like some queer ass spartan, lol, kinda outta no where. Or are you just one of those ethug. You thought i was your ex-boyfriend "Old shatterhand"? Thought mabye you could get it hard like the way you like your hip hop.

-you know what i think, i think A_ghost made a post for this in the "Movies Section" and i replied with my honest opinion. And you were just too proud of a person cause your an ethug to reply in it so you created your own thread with the hopes of me not posting in it.... Mabye im wrong. But check the times and mabye you will see what i mean.

--------------------------------------------------------
-X, it was someone with like "10 posts" back when we had those sex spam adds, im looking up the name right now

Hell
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 543
Joined: February 28th, 2007, 8:21 am

Unread post by Hell » March 17th, 2007, 7:49 am

F**k fox news fo real.

johnnnny
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 736
Joined: February 7th, 2007, 4:03 pm

Unread post by johnnnny » March 17th, 2007, 8:17 am

-Look black i aint such a bad guy just a little vocal about my stuff but i dont hate on anyone here. So how about we cease fire? and just accept that inevitably we will speak to each other?

cool?

Hell
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 543
Joined: February 28th, 2007, 8:21 am

Unread post by Hell » March 17th, 2007, 8:49 am

^ It doesn't matter to me at all.

oXJmAuPs2005Xo
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 613
Joined: March 10th, 2005, 10:44 pm
Location: Cincinnati
Contact:

Unread post by oXJmAuPs2005Xo » March 17th, 2007, 11:18 am

i dont know anything about obama but i know that i want him to be president cuz he is black i think its time for something new

Hell
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 543
Joined: February 28th, 2007, 8:21 am

Unread post by Hell » March 17th, 2007, 11:39 am

oXJmAuPs2005Xo wrote: but i know that i want him to be president because he is black i think its time for something new
Co-sign to that.

se11
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2247
Joined: October 12th, 2004, 9:48 pm
Location: NYC

Unread post by se11 » March 17th, 2007, 1:58 pm

why are you people getting all worked up?

because fox is lying or because fox is lying about a black person?

that didn't change the way i feel about obama and it shouldn't change anyone elses.

johnnnny
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 736
Joined: February 7th, 2007, 4:03 pm

Unread post by johnnnny » March 17th, 2007, 9:56 pm

never said obama was bad...

User avatar
StillNoScript
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 914
Joined: March 15th, 2005, 1:27 am
Country: United States
If in the United States: Arkansas
What city do you live in now?: Sacramento
Location: Alta Califas
Contact:

Unread post by StillNoScript » March 17th, 2007, 10:20 pm

se11 wrote:why are you people getting all worked up?

because fox is lying or because fox is lying about a black person?

that didn't change the way i feel about obama and it shouldn't change anyone elses.
That's a good point. But if you're a Black male, Fox isn't exactly trying to reach you. They are trying to get the attention of Whites that voted for Bush, but have since moved away from him. They're trying to get them back into the Republican corner by scaring them into thinking that Obama is a radical.

black
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 713
Joined: November 16th, 2005, 6:49 am
Location: "It is the racist who creates the inferior." fanon.

Unread post by black » March 18th, 2007, 2:32 am

johnnnny wrote: -its called an opinion, and i see your either to ignorant or stupid to accept it :cry: . So what you going back and requoting my stuff? Look at what you quoted and look at the thread you quoted it from. I dont call that being a clown i call that stupid!
ha ha, mental

johnnnny wrote: -whats your deal with me anyways black?, you just one day started riding me like some queer ass spartan, lol, kinda outta no where. Or are you just one of those ethug. You thought i was your ex-boyfriend "Old shatterhand"? Thought mabye you could get it hard like the way you like your hip hop.
ha ha, comical

johnnnny wrote: -whats your deal with me anyways black?

Are you serious? well if you don't know you don't know.

johnnnny wrote: -you know what i think, i think A_ghost made a post for this in the "Movies Section" and i replied with my honest opinion. And you were just too proud of a person cause your an ethug to reply in it so you created your own thread with the hopes of me not posting in it.... Mabye im wrong. But check the times and mabye you will see what i mean.

I got know problem with A_ghost(he alright times when he ain't chasin broads all day.), you been on this board long enough to know that the only sections i post in, is politics and culture, prevention/awareness and music(sometimes). so i didn't know A-ghost posted it already, if i did i would have commented regardless if you posted in it or not. i ain't trippin of you.

johnnnny wrote:-Look black i aint such a bad guy just a little vocal about my stuff but i dont hate on anyone here.

I aint trippin of a person being vocal, hell sentenza and puna musta stick up for them selves on this board and i ain't go know problem with them.

johnnnny wrote:So how about we cease fire?
Cease fire? I been trying to get you to stop talking to me for the longest. with little success. you like a broad the more your mean to em the more they hound ya. just stop talking to me and i won't say shit to you.

johnnnny wrote:and just accept that inevitably we will speak to each other?
cool?
I only come on here to see what X, perongregory, bearfan, tre, 100, oaktown, manifest truth, creative mind, stillnoscript, coldbear, wip(at times he straight),LcBwC, frozen fire, nickles(he ain't been on in a while), common sense and a few other cats to see what they have to say. i also like to chop it up with sentenza, puna musta and emperor penguin(we he ain't talking that "well some people say this and some people say that crap" he act like he scared to voice his opinion.) when it comes to you don't want to hear nothing you got to say you got to much funny talk for me, so just give me a hundred post and we straight.

User avatar
'X'
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 3127
Joined: May 31st, 2004, 10:36 am
Country: Hong Kong, China
If in the United States: North Dakota
What city do you live in now?: ........

Unread post by 'X' » March 18th, 2007, 2:39 am

black wrote: Cease fire? I been trying to get you to stop talking to me for the longest. with little success. you like a broad the more your mean to em the more they hound ya. just stop talking to me and i won't say shit to you.

LOL...

johnnnny
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 736
Joined: February 7th, 2007, 4:03 pm

Unread post by johnnnny » March 18th, 2007, 8:08 am

'X' wrote:
black wrote: Cease fire? I been trying to get you to stop talking to me for the longest. with little success. you like a broad the more your mean to em the more they hound ya. just stop talking to me and i won't say shit to you.

LOL...
haha just once i did that, but whatever im over it :lol:

se11
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2247
Joined: October 12th, 2004, 9:48 pm
Location: NYC

Unread post by se11 » March 18th, 2007, 1:47 pm

StillNoScript wrote:
se11 wrote:why are you people getting all worked up?

because fox is lying or because fox is lying about a black person?

that didn't change the way i feel about obama and it shouldn't change anyone elses.
That's a good point. But if you're a Black male, Fox isn't exactly trying to reach you. They are trying to get the attention of Whites that voted for Bush, but have since moved away from him. They're trying to get them back into the Republican corner by scaring them into thinking that Obama is a radical.
okay, but why should anyone give a fuck what fox news tells them? everyones getting all worked up about nothing. have your own opinion and dont worry about anyone elses. yeah people are going to talk about obama, some people dont want a black president. but if all your worried about is race in the president you got your priorities a little mixed up.

justice league
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 715
Joined: March 7th, 2007, 11:32 pm

Unread post by justice league » March 18th, 2007, 5:39 pm

when you believe what the big bad television tells you.. IT OWNS YOU!


dont be a sellout!

A Ghost
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 5404
Joined: September 21st, 2005, 6:47 pm
Location: Niagara Falls, New York

Unread post by A Ghost » March 18th, 2007, 7:09 pm

black wrote:I got know problem with A_ghost(he alright times when he ain't chasin broads all day.),
You know how i roll... :D

Image

Post Reply

Return to “Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism”