Your race

These concepts are socially constructed and have been given much weight. What are your thoughts?
se11
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2247
Joined: October 12th, 2004, 9:48 pm
Location: NYC

Re: Your race

Unread post by se11 » March 23rd, 2005, 2:38 pm

Cold Bear wrote:Wow, funny Amar is pulling all these closet racists out... LOL


i'm not a racist. for one its the truth, and two if somebody hates on your race in thread after thread your gonna get pissed. and i know the exact kind of person he is. hes one of these arabs that go around thinking there hard and black yet there arab. i see these kids all the time and they look like fools. they compare themselvs to blacks which is sad. i'm not a racist twords them as a whole. i have a good arab friend that i've known for six years now. i have no problem with them acting black, talking black, or dressing black. but when they hate on my race im gonna fucking say something no matter how grimey it is.

Cold Bear
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2079
Joined: March 18th, 2004, 12:22 pm
What city do you live in now?: New York City
Location: L.A. to Brooklyn, NY

Re: Your race

Unread post by Cold Bear » March 23rd, 2005, 2:48 pm

Maybe it's them getting called 'sand nigger' all the time that makes them like that. LOL. Sure I could see you being upset. No doubt, everybody gets shit on sooner or later. I'm not saying that's not justified.
I was just pointing out that maaaad dudes came out of the woodwork angry, taking what this dude said so seriously, not arguing but just getting on that 'towel head' shit.

se11
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2247
Joined: October 12th, 2004, 9:48 pm
Location: NYC

Re: Your race

Unread post by se11 » March 23rd, 2005, 2:53 pm

Cold Bear wrote:Maybe it's them getting called 'sand nigger' all the time that makes them like that. LOL. Sure I could see you being upset. No doubt, everybody gets shit on sooner or later. I'm not saying that's not justified.
I was just pointing out that maaaad dudes came out of the woodwork angry, taking what this dude said so seriously, not arguing but just getting on that 'towel head' shit.


a white guy calls you "nigger" out of nowhere and keeps putting down your race. your not gonna call him a "cracker" or something back or start something with him at least?

Cold Bear
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2079
Joined: March 18th, 2004, 12:22 pm
What city do you live in now?: New York City
Location: L.A. to Brooklyn, NY

Re: Your race

Unread post by Cold Bear » March 23rd, 2005, 2:58 pm

I get you. I've had to get racist with folks before in order to combat it. But like I said I'm mixed I don't get that heated about race in general.

se11
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2247
Joined: October 12th, 2004, 9:48 pm
Location: NYC

Re: Your race

Unread post by se11 » March 23rd, 2005, 3:20 pm

what you mixed with? but, that's cool you get it. i don't like getting racist either, but if i have to i will.

Anonymous20

Re: Your race

Unread post by Anonymous20 » March 23rd, 2005, 3:30 pm

se11 wrote:
Cold Bear wrote:Wow, funny Amar is pulling all these closet racists out... LOL


i'm not a racist. for one its the truth, and two if somebody hates on your race in thread after thread your gonna get pissed. and i know the exact kind of person he is. hes one of these arabs that go around thinking there hard and black yet there arab. i see these kids all the time and they look like fools. they compare themselvs to blacks which is sad. i'm not a racist twords them as a whole. i have a good arab friend that i've known for six years now. i have no problem with them acting black, talking black, or dressing black. but when they hate on my race im gonna #%@&#%@ say something no matter how grimey it is.


WORD..

DC
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 940
Joined: July 26th, 2004, 8:36 pm

Re: Your race

Unread post by DC » March 23rd, 2005, 4:25 pm

its ok for AMAR to be recists towards a white man, but if we say one slight comment towards him about being a dirty stinky ARAB we are racists.

DC

User avatar
Unlimited
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 96
Joined: February 15th, 2005, 6:15 pm
Location: WestSide I.E

Re: Your race

Unread post by Unlimited » March 23rd, 2005, 11:49 pm

DC wrote:its ok for AMAR to be recists towards a white man, but if we say one slight comment towards him about being a dirty stinky ARAB we are racists.

DC


lol Oh so f*ckin true. :roll: I however am not White (Chicano, Y Que?), so I see why people have this mind-set. Whites have f*cked the world over and over and over again. From Crusades to World Wars, white people have always ruled the world. So now in a society that claims to be social equal, why are the minorites quick to jump on the "rascist" wagon? Simply because they have the right. Mexicans didn't bring Blacks over here as cheap slaves. Native Americans didn't kick themselves off their own land. And Japan sure didn't drop the A-Bomb on their own soil. Whites have just basically been the cancer of this planet so PLEASE excuse us of calling you a name when your kind get to run the world.

se11
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2247
Joined: October 12th, 2004, 9:48 pm
Location: NYC

Re: Your race

Unread post by se11 » March 24th, 2005, 12:53 am

no offense unlimited, but you dont have the right to do shit. if you expect to talk shit to white people in a racist way, dont think all of them are going to just sit there and take it. i didnt enslave the blacks, i wasnt even alive when the a bomb was droped nor were my parents, which the japanese simply ignored the threats of it anyway. so please dont give me this BS about how whites are destroying the world. i get up every day, mind my shit, and do what i gotta do, and dont give me this shit about ruining the world. its not like mexicans are some superior race either. so please just shut the fuck up and dont fucking start with people that dont start with you first. im not a racist but if you really wanted to we cud continue yelling back and forth about whos better, whites or mexicans, and calling each other cracker and wetback all we want because i am not going to let someone shit on my race and i dont think you will either.

Anonymous20

Re: Your race

Unread post by Anonymous20 » March 24th, 2005, 4:57 am

Unlimited wrote:
DC wrote:its ok for AMAR to be recists towards a white man, but if we say one slight comment towards him about being a dirty stinky ARAB we are racists.

DC


lol Oh so f*ckin true. :roll: I however am not White (Chicano, Y Que?), so I see why people have this mind-set. Whites have f*cked the world over and over and over again. From Crusades to World Wars, white people have always ruled the world. So now in a society that claims to be social equal, why are the minorites quick to jump on the "rascist" wagon? Simply because they have the right. Mexicans didn't bring Blacks over here as cheap slaves. Native Americans didn't kick themselves off their own land. And Japan sure didn't drop the A-Bomb on their own soil. Whites have just basically been the cancer of this planet so PLEASE excuse us of calling you a name when your kind get to run the world.



nah this is just in the western world..
in africa arabs have done as much harm as whites
arabs have white in them too.. so when amar disses white people he disses his forefathers.

100
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 929
Joined: August 3rd, 2004, 11:38 pm

Re: Your race

Unread post by 100 » March 24th, 2005, 2:53 pm

bonqutta wrote:well im 60% blk,20%dominicana,10%puertorican,10%cherokee yup yup



HE ASKED YOUR RACE NOT NATIONAL ORIGIN.

100
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 929
Joined: August 3rd, 2004, 11:38 pm

Re: Your race

Unread post by 100 » March 24th, 2005, 2:56 pm

RACE BLACK

OF AMERICAN BLACK AND WEST INDIAN ORIGIN

ANCESTRY-AFRICAN/CREOLE HERITAGE

'MZ
Newbie
Newbie
Posts: 14
Joined: January 31st, 2005, 7:57 am

Re: Your race

Unread post by 'MZ » March 29th, 2005, 2:12 pm

I am half spanish half dutch but mostly dutch cause i lived there for al my life ik cant even speak spanish but hej im startin to learn it

DC
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 940
Joined: July 26th, 2004, 8:36 pm

Re: Your race

Unread post by DC » March 30th, 2005, 3:08 am

Serbian,German,English,Norweigen. 100% White

DC

PS1979
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 133
Joined: October 10th, 2004, 6:03 pm

Re: Your race

Unread post by PS1979 » March 30th, 2005, 12:56 pm

100% mexican.......and i dont feel as if i have to apologize for that!haha

i know nowadays its all trendy to be "1/2 guinese, 1/4 corsican, 1/3 croatian, 1/3 nambalese" etc.....hahaha
fuck that
Brown pride forever

User avatar
fistfullofboomstick
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 892
Joined: May 17th, 2004, 7:28 pm
Location: Toronto, ON, Canada

Re: Your race

Unread post by fistfullofboomstick » March 30th, 2005, 3:21 pm

dude lol it aint trendy its just the mix of some ppl and some choose to mention it some just pic 1 race lol but ur right most ppl say nowadays every diffent part , like if summ1s grandma fucked a black guy once the person would say, yep im part black

User avatar
Unlimited
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 96
Joined: February 15th, 2005, 6:15 pm
Location: WestSide I.E

Re: Your race

Unread post by Unlimited » March 30th, 2005, 9:55 pm

PS1979 wrote:100% mexican.......and i dont feel as if i have to apologize for that!haha

i know nowadays its all trendy to be "1/2 guinese, 1/4 corsican, 1/3 croatian, 1/3 nambalese" etc.....hahaha
fu-- that
Brown pride forever


That's right be PROUD of who you are and where you come from, cause you can't change it even if you wanted to.

swede viking
Newbie
Newbie
Posts: 9
Joined: March 29th, 2005, 12:47 pm

Re: Your race

Unread post by swede viking » March 31st, 2005, 8:47 am

3/4 SWEDISH 1/4 FINNISH 100% VIKING

Jacator
Newbie
Newbie
Posts: 11
Joined: April 2nd, 2005, 11:34 am
Location: Poland, Poznan

Re: Your race

Unread post by Jacator » April 11th, 2005, 1:36 am

I'm white, but I've borned in Lybia. My skin color is a bit diffrent I mean
more arabian. But my parents R straight polish.. maybe it comes from the sunny weather in Lybia javascript:emoticon(':D')

asia818str8str8
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 80
Joined: November 19th, 2004, 8:00 pm

Re: Your race

Unread post by asia818str8str8 » April 11th, 2005, 7:21 pm

100% chink but people say I look mix

DeaD-SouL
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 297
Joined: May 30th, 2004, 8:07 pm
Location: The Underworld

Re: Your race

Unread post by DeaD-SouL » April 13th, 2005, 10:03 pm

Spanish

ak-48
Newbie
Newbie
Posts: 16
Joined: August 8th, 2005, 2:56 am

Unread post by ak-48 » August 13th, 2005, 2:02 pm

white, with a touch of spanish

-II-

User avatar
HoneyLatina
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: August 12th, 2005, 10:35 pm
Location: South Phoenix, AZ claiming G-19 Barrio..
Contact:

Unread post by HoneyLatina » August 13th, 2005, 8:44 pm

Black, mexican and Maori

urbano
Newbie
Newbie
Posts: 23
Joined: August 12th, 2005, 3:05 pm

Unread post by urbano » August 15th, 2005, 6:15 am

100% Portuguese

100
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 929
Joined: August 3rd, 2004, 11:38 pm

Unread post by 100 » August 15th, 2005, 2:18 pm

HoneyLatina wrote:Black, mexican and Maori




MEXICAN IS NOT A RACE IDIOCA AND IM SURE MAORI ISN'T EITHER CAN'T YOU FOLLOW DIRECTIONS

1.MEZTIZO
2.INDIAN/AMERINDIAN
3.ASIAN-THE ASIAN CONTINET
4.BLACK/AFRICAN
5.MULLATO(AFRICAN/BLACK AND EUROPEAN/WHITE
6.AFRICAN N NATIVE AMERICAN
7.YOU DON'T KNOW!
8.ANIMAL

100
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 929
Joined: August 3rd, 2004, 11:38 pm

Re: Your race

Unread post by 100 » August 15th, 2005, 2:19 pm

DeaD-SouL wrote:Spanish



WHITE OR MED!

1.MEZTIZO
2.INDIAN/AMERINDIAN
3.ASIAN-THE ASIAN CONTINET
4.BLACK/AFRICAN
5.MULLATO(AFRICAN/BLACK AND EUROPEAN/WHITE
6.AFRICAN N NATIVE AMERICAN
7.YOU DON'T KNOW!
8.ANIMAL
9.OCTORRON
10.QUADROON

100
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 929
Joined: August 3rd, 2004, 11:38 pm

Unread post by 100 » August 15th, 2005, 2:20 pm

ak-48 wrote:
white, with a touch of spanish

-II-




PICK A BOX AND QUIT PLAYING FOOL

1A-WHITE/EUROPEAN
1.MEZTIZO
2.INDIAN/AMERINDIAN
3.ASIAN-THE ASIAN CONTINET
4.BLACK/AFRICAN
5.MULLATO(AFRICAN/BLACK AND EUROPEAN/WHITE
6.AFRICAN N NATIVE AMERICAN MIX
7.YOU DON'T KNOW!
8.ANIMAL
9.OCTORRON
10.QUADROON

dkey
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 31
Joined: April 10th, 2004, 8:39 pm
Location: asia

Unread post by dkey » August 16th, 2005, 6:47 am

yellow

User avatar
puffpuffgive
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 207
Joined: April 26th, 2005, 8:53 am
Location: FFM CITY

Unread post by puffpuffgive » August 16th, 2005, 6:54 am

german, romanian, italian

User avatar
mattman123
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 39
Joined: August 17th, 2005, 5:07 am
Location: ohio
Contact:

Unread post by mattman123 » August 18th, 2005, 11:52 am

im white about 70% irish and some other stuff in there.I do have a bit of german and maybe like 3% indian.A little polish very little but im a irish person :D

Kizzman
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: August 18th, 2005, 9:05 am

Unread post by Kizzman » August 18th, 2005, 1:11 pm

10000000000000000000000000000000000000% European

makavelian
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 25
Joined: June 23rd, 2005, 2:00 am

Unread post by makavelian » August 19th, 2005, 7:56 am

im 100% assyrian which is real important where i live.

assyrians are middle eastern but we aint got no country koz iraqiz took out land long ago. were a christian race

Post Reply

Return to “Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism”