hoover sets in nyc

Discuss gangs in the Northeast section of the US in the following states; Connecticut, Delaware, Maine, Massachusetts, New Hampshire, New Jersey, New York, Pennsylvania, Rhode Island & Vermont.
User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

hoover sets in nyc

Unread post by Q » August 31st, 2005, 3:10 pm

this is the list of hoover sets in nyc. some official and some not obviously but theres alot.

hgc different from 52
52hgc
59hoover
74
83
92
93 yes this is a set over here and they have sum nunbers
94
107
112
113 they in brooklyn
187hoovers in a few spots

overall there is alot of hoovers in nyc

User avatar
lb516
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 340
Joined: November 1st, 2003, 6:00 pm
Location: 21st Brooklyn, New York

Re: hoover sets in nyc

Unread post by lb516 » August 31st, 2005, 3:52 pm

Q wrote:this is the list of hoover sets in nyc. some official and some not obviously but theres alot.

hgc different from 52
52hgc
59hoover
74
83
92
93 yes this is a set over here and they have sum nunbers
94
107
112
113 they in brooklyn
187hoovers in a few spots

overall there is alot of hoovers in nyc


Q there is a "hoover crip" graffiti piece on the wall behind the carpet store on hillside ave and francis lewis blvd. which set is this?

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Unread post by Q » August 31st, 2005, 3:59 pm

that must be fairly new cuz i didnt know hoovers was over there but that is on the other side of town. it said just hoover crip? ill find out 4 u tho. b4 that was ogc hood for years. rip og blacc outlaw gangster crip

User avatar
lb516
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 340
Joined: November 1st, 2003, 6:00 pm
Location: 21st Brooklyn, New York

Unread post by lb516 » August 31st, 2005, 4:00 pm

Q wrote:that must be fairly new because i didnt know hoovers was over there but that is on the other side of town. it said just hoover crip? ill find out 4 u tho. b4 that was ogc hood for years. rip og black outlaw gangster crip


yeah it just says hoover crip

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Unread post by Q » August 31st, 2005, 4:04 pm

and this was recently rite? ima find out cuz dere wasnt no hoovers over dere b4

User avatar
lb516
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 340
Joined: November 1st, 2003, 6:00 pm
Location: 21st Brooklyn, New York

Unread post by lb516 » August 31st, 2005, 4:10 pm

Q wrote:and this was recently rite? ima find out because dere wasnt no hoovers over dere b4


i seen it today, i pass there like twice a week, its been there for like 8 months now

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Unread post by Q » August 31st, 2005, 4:13 pm

damn i aint been over dere in a while then

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Unread post by kg_loco1 » August 31st, 2005, 8:53 pm

most the hooverz i come across out hea claimin the duce aint to many hoover round my nec of the woods though i remember everybody used 2 c hoover a few years bac that or 60z lol

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Unread post by kg_loco1 » August 31st, 2005, 9:21 pm

n all the hoovers in ny still loc'in

BG MLOCO
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1370
Joined: February 15th, 2004, 11:10 pm
What city do you live in now?: crooklyn
Location: ENY BROOKLYN, NEW YORK

Unread post by BG MLOCO » September 1st, 2005, 7:59 am

YEA MOST HOOVERS CLAIM CRIP IN NYC

22 HOOVERS- THEY AINT OFFICIAL AND THEY ARE ON MY SHIT LIST
52 HOOVERS- THEY COOL AND THEY TIGHT WITH 83KGC NOT MY SET WE ARE AITE FOR NOW
59 HOOVER- VERY SMALL MOST OF THEM TURNED 83KGC( Q THAT IS SUM BULL SHIT)
74 HOOVER
83 HOOVER
MOST HOOVERS DONT KNO THEY REAL HISTORY IN NYC ANYWAY, MOST OF THEM DONT KNOW ABOUT CRIMINALS EITHER.

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Unread post by kg_loco1 » September 2nd, 2005, 12:00 am

i heard bout 93hoover c4 neva ran across 1 either heard some next ass storys about that set

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Unread post by Q » September 4th, 2005, 10:41 pm

BG MLOCO wrote:YEA MOST HOOVERS CLAIM CRIP IN NYC

22 HOOVERS- THEY AINT OFFICIAL AND THEY ARE ON MY SHIT LIST
52 HOOVERS- THEY COOL AND THEY TIGHT WITH 83KGC NOT MY SET WE ARE AITE FOR NOW
59 HOOVER- VERY SMALL MOST OF THEM TURNED 83KGC( Q THAT IS SUM BULL SHIT)
74 HOOVER
83 HOOVER
MOST HOOVERS DONT KNO THEY REAL HISTORY IN NYC ANYWAY, MOST OF THEM DONT KNOW ABOUT CRIMINALS EITHER.


deres a big 59 hoover set in far rockaway, queens. wel atleast dey use to be big

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Unread post by Q » September 4th, 2005, 10:42 pm

yung_k wrote:i heard bout 93hoover c4 neva ran across 1 either heard some next ass storys about that set



deres 93 hoovers by me but i dont fucc with em

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Unread post by Q » September 4th, 2005, 10:42 pm

i never ran across a hoover that didnt claim crip

BG MLOCO
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1370
Joined: February 15th, 2004, 11:10 pm
What city do you live in now?: crooklyn
Location: ENY BROOKLYN, NEW YORK

Unread post by BG MLOCO » September 6th, 2005, 9:38 am

ME EITHER AND ALOT OF THEM STILL CLAIM THE 6 POINT STAR THEY ON SUM FOLK SHIT THEY BANG BUT NOT OFFICIAL.

zip3ace
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 751
Joined: July 15th, 2004, 2:18 pm

Unread post by zip3ace » September 7th, 2005, 8:05 am

there was some dude klaiming 5-9 Hoover or 5-2 Hoover around my way. He was klaiming OG status and had a few ni99az in the hood klaiming it. My set aint never had beef with them. We would see each other all the time. They got into beef with some other crip ni99az from the hood. We just let them do them. I dont see none of them ni99az no more though.

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Unread post by kg_loco1 » September 7th, 2005, 11:43 pm

mloco 83 was hella deep at juvey n 823 also aint neva ceen that many 83z before lol moslty 83kgc i aint run into noo hoovers madddd bitchess was out der

BG MLOCO
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1370
Joined: February 15th, 2004, 11:10 pm
What city do you live in now?: crooklyn
Location: ENY BROOKLYN, NEW YORK

Unread post by BG MLOCO » September 8th, 2005, 8:02 am

YEA I WAS THERE IN ALL BLACC I KNO SUM KGC NIGGAZ BUT I DONT FUCC with THEM LIKE THAT CUZZ THE RIDE THE OG BIZZ DICC TOO MUCH, OG BIZZ SUM SHORT NIGGA YEA HE PUTS IT IN BUT MY OG GAVE HIM HIS STATUS AND PUT HIM ON TO 83GC CUZ THEY WAS KGC AT FIRST THEN YEARS DOWN THE LINE HTEY BECAME 83KGC.

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Unread post by Q » September 8th, 2005, 4:58 pm

yung_k wrote:mloco 83 was hella deep at juvey n 823 also aint neva ceen that many 83z before lol moslty 83kgc i aint run into noo hoovers madddd bitchess was out der


yo cuzzin u met sum 60's out dere dey was tellin me dey met sum hoodstas from westchster but dey couldnt remember the set

zip3ace
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 751
Joined: July 15th, 2004, 2:18 pm

Unread post by zip3ace » September 9th, 2005, 7:46 am

one of these j'ouverts there's gonna be a big crip fight... watch!

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Unread post by kg_loco1 » September 9th, 2005, 10:39 am

Q wrote:
yung_k wrote:mloco 83 was hella deep at juvey n 823 also aint neva ceen that many 83z before lol moslty 83kgc i aint run into noo hoovers madddd bitchess was out der


yo cuzzin u met sum 60's out dere dey was tellin me dey met sum hoodstas from westchster but dey couldnt remember the set


shit everbody from westchester(new roc) claim nhood lol jus different sets nah mean from the stright gangsta crips to the r-90 gang but yea i did peace a few hoodsta niccaz

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Unread post by kg_loco1 » September 9th, 2005, 10:40 am

zip3ace wrote:one of these j'ouverts there's gonna be a big crip fight... watch!


what you mean fam?

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Unread post by Q » September 9th, 2005, 11:16 am

yung_k wrote:
Q wrote:
yung_k wrote:mloco 83 was hella deep at juvey n 823 also aint neva ceen that many 83z before lol moslty 83kgc i aint run into noo hoovers madddd bitchess was out der


yo cuzzin u met sum 60's out dere dey was tellin me dey met sum hoodstas from westchster but dey couldnt remember the set


shit everbody from westchester(new roc) claim nhood lol jus different sets nah mean from the stright gangsta crips to the r-90 gang but yea i did peace a few hoodsta niccaz


what hoodsta sets out dere?

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Unread post by kg_loco1 » September 9th, 2005, 12:32 pm

only 3 major sets in nr 1st is sgc stright gangsta crip SGCNHC they threw the n-hood on they shit recently earlier this year dats the deepest set in nr then you got r-90z and most of the ol jacz in the hood claim 60z but everybody fall under 914NHC basically

zip3ace
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 751
Joined: July 15th, 2004, 2:18 pm

Unread post by zip3ace » September 9th, 2005, 12:32 pm

yung_k wrote:
zip3ace wrote:one of these j'ouverts there's gonna be a big crip fight... watch!


what you mean fam?


it be too many of yall ni99az... one day something just gonna pop.

i was over there on jouvert though. I was on 38th and church... i saw madd shit go down. ni99az get karried off in ambulances... ni99az walking around with guns out... ni99az screaming "crip killa" just on this one fucking korner.

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Unread post by kg_loco1 » September 9th, 2005, 12:37 pm

i was on flatbush and chruch and the pigs chased my loc nicca n he got cought with the ratty smh they was just stright aressting niccaz .... with blu like it wasnt no thing, come on now u kno everybody strapped at juvey ud c a dead man walkin if some1 in yah clicc aint strapped point blank but i was with my whole set basically from nr out in bk i cant even front ud can get cought slippin out there no doubt alootta undercover blood niccaz was roccin trini flags tru story

Cold Bear
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2079
Joined: March 18th, 2004, 12:22 pm
What city do you live in now?: New York City
Location: L.A. to Brooklyn, NY

Unread post by Cold Bear » September 9th, 2005, 12:38 pm

Somebody told me that on the night before the Parade it was 20 people shot in 9 incidents, but only 1 death.

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Unread post by kg_loco1 » September 9th, 2005, 12:42 pm

yea when niccaz was chillin on newkirk n rugby around like 12ish niccaz got the word about some loc nicca gettin his cap pillt crazy shit that happened round 12ish really when juvey jus started craccin but yea hella insidents i remember we was walkin down the whole bloc jus started run at us in the oppisit direction like a stampeed niccaz hadda dip between cars not 2 get trampled

zip3ace
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 751
Joined: July 15th, 2004, 2:18 pm

Unread post by zip3ace » September 9th, 2005, 12:50 pm

I was standing on the block around 2 ish and heard the lientenant say 6 ni99az already got klapped. I was like Damn!

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Unread post by kg_loco1 » September 9th, 2005, 12:52 pm

shit niccaz was bliccin out on beverly n flatbush at like 530 in the morn on the way bac 2 the bloc

Cold Bear
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2079
Joined: March 18th, 2004, 12:22 pm
What city do you live in now?: New York City
Location: L.A. to Brooklyn, NY

Unread post by Cold Bear » September 9th, 2005, 1:06 pm

yung_k wrote:yea when niccaz was chillin on newkirk n rugby around like 12ish niccaz got the word about some loc nicca gettin his cap pillt crazy shit that happened round 12ish really when juvey jus started craccin but yea hella insidents i remember we was walkin down the whole bloc jus started run at us in the oppisit direction like a stampeed niccaz hadda dip between cars not 2 get trampled


That same shit happened at the parade like at around Franklin, it was like 3 stampedes in a row cause some fool pulled out.

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Unread post by kg_loco1 » September 9th, 2005, 6:09 pm

4 sho gun play aint no joke on labor day weekend especially

Post Reply

Return to “Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.”