He is at it again - calling me a nigger

Win a free prize if you can corrrectly answer a question from the annals or particapate in a raffle and win a prize. Also read unusual emails sent to Street Gangs.
User avatar
alexalonso
Founder
Founder
Posts: 9020
Joined: May 12th, 2003, 7:56 pm
Country: United States
If in the United States: California
What city do you live in now?: Los Angeles
Location: Los Angeles
Contact:

He is at it again - calling me a nigger

Unread post by alexalonso » August 25th, 2004, 4:57 pm

X-Apparently-To: via 206.190.38.111; Wed, 25 Aug 2004 11:33:30 -0700
X-Originating-IP: [65.54.185.22]
Return-Path:
Received: from 65.54.185.22 (EHLO hotmail.com) (65.54.185.22) by mta110.mail.sc5.yahoo.com with SMTP; Wed, 25 Aug 2004 11:33:30 -0700
Received: from mail pickup service by hotmail.com with Microsoft SMTPSVC; Wed, 25 Aug 2004 11:26:43 -0700
Received: from 66.213.21.20 by by15fd.bay15.hotmail.msn.com with HTTP; Wed, 25 Aug 2004 18:26:42 GMT
X-Originating-IP: [66.213.21.20]
X-Originating-Email: [wickedbaby22@hotmail.com]
X-Sender: wickedbaby22@hotmail.com
From: "mike kovalski" Add to Address Book
To:
Bcc:
Subject: you are gonna die nigger
Date: Wed, 25 Aug 2004 18:26:42 +0000
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed
Message-ID:
X-OriginalArrivalTime: 25 Aug 2004 18:26:43.0349 (UTC) FILETIME=[1253B450:01C48AD1]
Content-Length: 412

WELL I'M SO FUCKING GLAD THAT YOU BANNED ME.YOU AND YOUR SITE MEMBERS CAN ALL ROTT IN MY WET MORNING SHIT,AND DIE DIE DIE DIE, POST MY IP ADRESS.
I AM GONNA FIND YOU,IT MAY TAKE ME A WHILE BUT YOU ARE GONNA GET YOURS NIGGER.

S-Rot40
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 120
Joined: April 4th, 2004, 12:36 pm
Contact:

Re: He is at it again

Unread post by S-Rot40 » August 25th, 2004, 5:00 pm

man whats up with that fool??? i dont man... should one ignore shit like this or take it serious and do something about it???
i dont know... i just dont know...

User avatar
babylimpy
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 164
Joined: August 11th, 2004, 11:10 am
Location: HELL REJECT

Re: He is at it again

Unread post by babylimpy » August 25th, 2004, 5:20 pm

what to do,alonso,find his ip adress,then call law

User avatar
DiaBo
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 888
Joined: June 25th, 2004, 11:25 am
Contact:

Re: He is at it again

Unread post by DiaBo » August 28th, 2004, 11:42 am

that some wack stuff iight there

SnowmanW/S
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 278
Joined: May 22nd, 2004, 11:05 am
Location: BEACH 2 BRICC'S

Re: He is at it again

Unread post by SnowmanW/S » August 28th, 2004, 12:37 pm

That fool needs a big "HUG".

T~
Moderator
Moderator
Posts: 623
Joined: February 6th, 2004, 2:55 pm

Re: He is at it again

Unread post by T~ » August 28th, 2004, 5:30 pm

He is a pathetic kid

CHRIS
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 578
Joined: June 2nd, 2004, 11:40 pm
Location: SAN PEDRO GANGSTERS
Contact:

Re: He is at it again

Unread post by CHRIS » August 28th, 2004, 6:59 pm

HE IS A VERY DISTURBED MAN. HE TOLD ME THE SAME. I WAS TOLD TO FLY TO OHIO, THEN GO TO THE LOCAL LIBRARY, AND ALERT HIM WHEN I WAS IN HIS TOWN, SO HE COULD DEAL WITH ME (SAID HE WOULD KILL ME/BLAST ME ON HIS DOORSTEP), I THINK LBOOGIE GOT THE SAME SHITT

User avatar
babylimpy
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 164
Joined: August 11th, 2004, 11:10 am
Location: HELL REJECT

Re: He is at it again

Unread post by babylimpy » September 4th, 2004, 11:13 am

CHRIS wrote:HE IS A VERY DISTURBED MAN. HE TOLD ME THE SAME. I WAS TOLD TO FLY TO OHIO, THEN GO TO THE LOCAL LIBRARY, AND ALERT HIM WHEN I WAS IN HIS TOWN, SO HE COULD DEAL WITH ME (SAID HE WOULD KILL ME/BLAST ME ON HIS DOORSTEP), I THINK LBOOGIE GOT THE SAME SHITT
ignore him-her,just a bitch looking for a responce from us ,so that he can feel important in life :shock: :shock:

User avatar
Common Sense
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2631
Joined: January 13th, 2004, 3:54 pm
Location: In your MIND and in your HEART.

Re: He is at it again

Unread post by Common Sense » September 4th, 2004, 4:09 pm

Post 911 is the wrong time to jump on the hate crime bandwagon. All cases are seriously looked at.


Report all hate crimes to your local police and/or district attorneys office.

National Hate Crime Hotline: (208) 246-2292

T~
Moderator
Moderator
Posts: 623
Joined: February 6th, 2004, 2:55 pm

Re: He is at it again

Unread post by T~ » September 4th, 2004, 5:59 pm

Common Sense wrote:Post 911 is the wrong time to jump on the hate crime bandwagon. All cases are seriously looked at.


Report all hate crimes to your local police and/or district attorneys office.

National Hate Crime Hotline: (208) 246-2292
thats a serious point, i never thought of that. Alonso should report this kid. teach him a damn leseson

CHRIS
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 578
Joined: June 2nd, 2004, 11:40 pm
Location: SAN PEDRO GANGSTERS
Contact:

Re: He is at it again

Unread post by CHRIS » September 4th, 2004, 6:56 pm

YEAH..HAVE THE POLICE DROP HIM OF ON THE BLOCC WITH HAND-CUFFS ON

User avatar
babylimpy
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 164
Joined: August 11th, 2004, 11:10 am
Location: HELL REJECT

Re: He is at it again

Unread post by babylimpy » September 4th, 2004, 9:22 pm

SnowmanW/S wrote:That fool needs a big "HUG".
NO MORE LIKE A BEAT DOWN ,BUT THIS BEEF'S NOT MY CONCERN

User avatar
babylimpy
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 164
Joined: August 11th, 2004, 11:10 am
Location: HELL REJECT

Re: He is at it again

Unread post by babylimpy » September 4th, 2004, 9:27 pm

~T~ wrote:
Common Sense wrote:Post 911 is the wrong time to jump on the hate crime bandwagon. All cases are seriously looked at.


Report all hate crimes to your local police and/or district attorneys office.

National Hate Crime Hotline: (208) 246-2292
thats a serious point, i never thought of that. Alonso should report this kid. teach him a damn leseson
SOME THING SHOULD BE DONE.NOT ONLY HAS HE TARGETED ALONSO,BUT HE ALSO ADRESSED US USERS OF THIS SITE.HE KNEEDS TO BE DEALT WITH.ALONSO HAS ALL THE INFO ON THIS FOOL ALLREADY PROBALLY.

CHRIS
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 578
Joined: June 2nd, 2004, 11:40 pm
Location: SAN PEDRO GANGSTERS
Contact:

Re: He is at it again

Unread post by CHRIS » September 4th, 2004, 9:56 pm

FUCC THAT, I DONT WANT THAT NIGGA ACCUSIN ME FOR SHIT.
HE AINT BOUT TO DO SHITT TO ALONSO, WE ALL KNOW THAT

User avatar
babylimpy
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 164
Joined: August 11th, 2004, 11:10 am
Location: HELL REJECT

Re: He is at it again

Unread post by babylimpy » September 4th, 2004, 10:07 pm

[quote="CHRIS"]FUCC THAT, I DONT WANT THAT NIGGA ACCUSIN ME FOR SHIT.
HE AINT BOUT TO DO SHITT TO ALONSO, WE ALL KNOW THAT[/quote>THIS TOPIC HAS NO USE FOR ME,TO KEEP POSTING.THIS FOOL MIKEY69 (MIKE89) IS MOST LIKELY A LIL TROUBLED KID,THAT IS LOOKING FOR ATTENTION,FU--ED UP THING IS,HE WENT TO A GANG FORUM WHERE PEOPLE TAKE A MESSAGE LIKE MIKE'S FOR THE TRUTH.I CAN ONLY AND WILL ONLY SAY THIS.ALONSO I HOPE THIS FOOL IS JOKING AROUND.IT HARD TO OVER LOOK THIS FOOLS MESSAGE,

User avatar
'X'
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 3127
Joined: May 31st, 2004, 10:36 am
Country: Hong Kong, China
If in the United States: North Dakota
What city do you live in now?: ........

Re: He is at it again

Unread post by 'X' » September 4th, 2004, 10:43 pm

Common Sense wrote:Post 911 is the wrong time to jump on the hate crime bandwagon. All cases are seriously looked at.


Report all hate crimes to your local police and/or district attorneys office.

National Hate Crime Hotline: (208) 246-2292

LOL!!! Are ya'll serious??? the police??? d.a.??? LOL

User avatar
Common Sense
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2631
Joined: January 13th, 2004, 3:54 pm
Location: In your MIND and in your HEART.

Re: He is at it again

Unread post by Common Sense » September 5th, 2004, 3:47 pm

D.X. wrote:
Common Sense wrote:Post 911 is the wrong time to jump on the hate crime bandwagon. All cases are seriously looked at.


Report all hate crimes to your local police and/or district attorneys office.

National Hate Crime Hotline: (208) 246-2292

LOL!!! Are ya'll serious??? the police??? d.a.??? LOL

The original post that the administrator recieved was a bit on the extreme side. Could be a hoax?? Could be serious??
Matters like this should be taken seriously. Responsible people in the community work with city officials sometimes to solve problems. That's why they are there. Too many people make poor decisions by taken the law into their hands only to end up on the wrong side of the justice system. The city does provide services so use it. After all it's your tax dollars that are paying the officials salaries.

User avatar
babylimpy
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 164
Joined: August 11th, 2004, 11:10 am
Location: HELL REJECT

Re: He is at it again

Unread post by babylimpy » September 6th, 2004, 10:03 am

is this fool back at this site,or was he banned for good? i know that this mike 89 person was here under alot of diffenent names.all i got to say on this is this.I hope that this person will feel pain of some sort.sh-t.The post(s) he has made toward alonso and streetgangs.com members is very hard to over look.i have nothing more else to say.but this mike89 person has offended me in a way i can't seem to forget about.

User avatar
kryp
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: September 7th, 2004, 10:14 pm
Location: Norway

Re: He is at it again

Unread post by kryp » September 7th, 2004, 10:36 pm

kick his ass.

User avatar
babylimpy
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 164
Joined: August 11th, 2004, 11:10 am
Location: HELL REJECT

Re: He is at it again

Unread post by babylimpy » September 8th, 2004, 10:35 am

kryp wrote:kick his ass.
i would if i knew where he lives,but the fool feeds off the sh-t we say about his sorry lame azz

lboogie
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 451
Joined: February 5th, 2004, 3:06 pm
Location: Southside D.C.

Re: He is at it again

Unread post by lboogie » September 21st, 2004, 11:40 am

babylimpy wrote:
kryp wrote:kick his ass.
i would if i knew where he lives,but the fool feeds off the sh-t we say about his sorry lame azz
stop coming on these threads like you aint mike89 chump, all anybody has to do is go to your profile cause you say the same shit in all your profiles.

Anonymous20

Re: He is at it again

Unread post by Anonymous20 » September 21st, 2004, 1:20 pm

OR THIS

[img]http://www.strike9.com/ViolentJoe/WTFpic.jpg[/img]

STOP LIEN VATO IT AINT COOL N JUST MAKES U LOOK LIKE A FOOL

CHRIS
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 578
Joined: June 2nd, 2004, 11:40 pm
Location: SAN PEDRO GANGSTERS
Contact:

Re: He is at it again

Unread post by CHRIS » September 21st, 2004, 3:19 pm

babylimpy wrote:
kryp wrote:kick his ass.
i would if i knew where he lives,but the fool feeds off the sh-t we say about his sorry lame azz
NOW WHY WOULD YOU INFLICT HARM UPON YOURSELF?

CHRIS
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 578
Joined: June 2nd, 2004, 11:40 pm
Location: SAN PEDRO GANGSTERS
Contact:

Re: He is at it again

Unread post by CHRIS » September 21st, 2004, 3:20 pm

LIKE OLBOY SAID "ANOTHER ONE BITES THE DUST"

User avatar
BABYBRAZE
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1137
Joined: July 2nd, 2004, 4:51 am
Location: Badlands - TreOne & Lehigh
Contact:

Re: He is at it again

Unread post by BABYBRAZE » September 21st, 2004, 3:21 pm

babylimpy wrote:but this mike89 person has offended me in a way i can't seem to forget about.
lmao sorry

polysaturated
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 80
Joined: August 15th, 2004, 1:32 am

Re: He is at it again

Unread post by polysaturated » September 21st, 2004, 3:31 pm

SnowmanW/S wrote:That fool needs a big "HUG".
Yeah, PRISON STYLE, haha.

Sheeklouchdblock
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 344
Joined: August 28th, 2003, 1:13 pm
Location: Born In West/Raised on East....

Re: He is at it again

Unread post by Sheeklouchdblock » September 22nd, 2004, 9:08 am

CHRIS wrote:HE IS A VERY DISTURBED MAN. HE TOLD ME THE SAME. I WAS TOLD TO FLY TO OHIO, THEN GO TO THE LOCAL LIBRARY, AND ALERT HIM WHEN I WAS IN HIS TOWN, SO HE COULD DEAL WITH ME (SAID HE WOULD KILL ME/BLAST ME ON HIS DOORSTEP), I THINK LBOOGIE GOT THE SAME SHITT

Lmfaoooooooooo....Lol Lol Lol Lol

lboogie
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 451
Joined: February 5th, 2004, 3:06 pm
Location: Southside D.C.

Re: He is at it again

Unread post by lboogie » September 22nd, 2004, 9:17 am

CHRIS wrote:HE IS A VERY DISTURBED MAN. HE TOLD ME THE SAME. I WAS TOLD TO FLY TO OHIO, THEN GO TO THE LOCAL LIBRARY, AND ALERT HIM WHEN I WAS IN HIS TOWN, SO HE COULD DEAL WITH ME (SAID HE WOULD KILL ME/BLAST ME ON HIS DOORSTEP), I THINK LBOOGIE GOT THE SAME SHITT
lmao yeah I got the same shit Chris.

User avatar
babylimpy
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 164
Joined: August 11th, 2004, 11:10 am
Location: HELL REJECT

Re: He is at it again

Unread post by babylimpy » September 22nd, 2004, 12:31 pm

I WAS ON THE DUMM SHIT,NOW I GOT MY SHIT TOGETHER.JUST GIVE ME A CHANCE TO PROVE MYSELF

User avatar
J-DUB
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 897
Joined: July 31st, 2004, 2:29 am
Location: Compton

Re: He is at it again

Unread post by J-DUB » September 22nd, 2004, 3:02 pm

LOL

Anonymous20

Re: He is at it again

Unread post by Anonymous20 » September 22nd, 2004, 6:54 pm

ABSOLUTELY WHAT I SAID IN MY LAST REPLY,HE IS GETTIN OFF ON EVER1 HEA SAYIN SUMTHIN BOUT HIM.THE TREATS ARE DEF,SUMTHIN TO TAKE ACTION ON.I DEF DON'T LIKE TO CUM IN TO THE FORUM AND READ STUPIDITY SUCH AS THE ONES OF THAT DUM ASS.

kenni
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 154
Joined: January 13th, 2005, 11:38 am
Location: Sweden

Re: He is at it again

Unread post by kenni » January 13th, 2005, 1:29 pm

sounds like that dude is yelous on this website.

Post Reply

Return to “Gang Triva, Give-Aways & Emails”